مسوول هماهنگی امور آزمایشگاهی بیماران کرونایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از افزایش تعداد مراکز آزمایشگاهی کرونا در این شهر به چهار مرکز خبر داد.

مراکز آزمایشگاهی تشخیص کرونا در مشهد افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایرنا، دکتر محمود محمودی گزارش داد: هم اکنون خدمات آزمایشگاهی بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در زمینه تست‌های مولکولی در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد انجام می‌شود و سه مرکز معین هم به تازگی برای این اقدام در نظر گرفته شده است.

وی بیمارستان امام حسین (ع) و آزمایشگاه مرکزی جهاد دانشگاهی در مشهد را از دیگر مراکز فعال در این زمینه نام برد و گفت: یک بیمارستان دیگر نیز طی روزهای آتی به این تعداد افزوده می‌شود.

وی افزود: محل مراجعه، تردد و نمونه‌گیری بیماران کرونایی در این آزمایشگاه‌ها جدا از دیگر مراجعه‌کنندگان است و برای بیماران عادی جای نگرانی از این نظر وجود ندارد.

محمودی ادامه داد: آزمایش بیماران شهرستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بدون حضور بیمار انجام می‌شود، مگر در موارد خاص که حضور فرد الزامی باشد.

وی گفت: همچنین در دانشکده و دانشگاه‌های علوم پزشکی تربت‌حیدریه، تربت‌جام، گناباد، نیشابور و سبزوار که مستقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند  امکانات موردنیاز آزمایشگاهی فراهم است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.