وزیر کشور گفت: همراهی عمومی و همگرائی اجرایی برای اجرای طرح فاصله‌گذاری مرهون اقناع سازی موفق افکار عمومی و ناشی از جدیت و اهتمام ویژه در اجرای طرح از سوی مجریان در سطوح ملی و استانی است.

رحمانی فضلی: اجرای طرح فاصله‌گذاری با رضایت مردم مواجه است/ موفقیت طرح در ۴ روز نخست

قدس آنلاین؛ به گزارش دوشنبه شب وزارت کشور، رحمانی فضلی در پایان نشست ویدئو کنفرانس با استانداران سراسر کشور که به ارزیابی روند اجرای ۴ روز نخست طرح فاصله گذاری اجتماعی اختصاص یافت، ضمن تقدیر مجدد از مجموعه مدیران و کارکنان وزارت بهداشت، دانشگاه های علوم پزشکی، پزشکان، پرستاران و سایر کادرهای درمانی در راستای درمان و مبارزه با بیماری کرونا در کشور، گفت: اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با بیماری کرونا، هم با رضایت، موافقت و همراهی مردم مواجه شده است و هم، همگرائی و هم افزائی مؤثری بین بخش‌ها و دستگاه‌ها در قوای مختلف علی‌الخصوص بر سر اجرای این طرح وجود دارد.

وزیر کشور افزود: این همراهی عمومی و همگرائی اجرایی برای اجرای طرح، از یک سو مرهون اقناع سازی موفق افکار عمومی توسط رسانه ملی و سایر رسانه‌ها و از سوی دیگر، ناشی از جدیت و اهتمام ویژه در اجرای طرح از سوی مجریان در سطوح ملی و استانی است و همه این‌ها ریشه در فهم دقیق مردم شریف ایران از شرایط و مسئولیت‌ها دارد.

رحمانی فضلی با اشاره به رعایت الزامات و دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی عموم مردم و توجه ویژه اقشار مختلف به کنترل مراودات بین فردی و اجتماعی برای پیشگیری از شیوع بیماری، خاطر نشان کرد: افرادی که دستورالعمل‌ها و حریم‌های تعیین شده برای مبارزه با شیوع کرونا را رعایت نکنند، هم مرتکب تخلف شده‌اند و هم به خود و جامعه ظلم می کنند.

وزیر کشور همچنین با اشاره به هماهنگی‌های بسیار مؤثر موجود بین بخش‌های مختلف دست اندر کار در استان ها برای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی،گفت: حضور و تدابیر مؤثر استانداران منشاء این هماهنگی است و  استانداران و همکارانشان با روحیه قوی و با انگیزه‌های دینی و ملی، پای کار هستند و شرایط را در استان‌ها مدیریت می‌کنند.

رحمانی فضلی همچنین با اشاره به گستردگی کار در سطح کشور و اهمیت استفاده از همه ظرفیت های موجود در مناطق گفت: اقدامات مفید و مؤثر شهرداری‌ها در مبارزه با کرونا و طرح‌های خلاق و خودجوش دهیاری‌ها برای پیشگیری از شیوع بیماری شایسته تقدیر است.

وزیر کشور در پایان ابراز امیدواری کرد، با لطف خدواند و به برکت این ایام فرخنده و مجاهدت دست اندرکاران عرصه درمان و همه کسانی که در کشور با نیت های خالصانه و در جهت کسب رضایت الهی به مردم خدمت می کنند، روند بهبود و رفع کامل بیماری هر چه زودتر در دسترس قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.