رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به نشست خود با رئیس سازمان بودجه گفت:‌در این جلسه مقرر شد تا ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای افزایش حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری با حقوق دریافتی زیر ۶ میلیون در سال ۹۹ تخصیص یابد.

۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای افزایش حقوق بازنشستگان تخصیص می‌یابد

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست خود با رئیس سازمان برنامه و بودجه برای شفاف سازی درباره حقوق شاغلان و بازنشستگان گفت: در این جلسه موضوع افزایش حقوق شاغلان و بازنشستگان کشوری و لشکری در سال ۹۹ و همسان سازی حقوق آنها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه مطرح شد که طبق مصوبه در بودجه سال ۹۹ حداقل حقوق شاغلان و بازنشستگان کشوری و لشکری ۲ میلیون تومان باشد، این به آن معناست که اگر مجموعه دریافت حقوق و مزایا و افزایش حقوق ۱۵ درصدی کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری در سال ۹۹ کمتر از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان باشد، مابه‌التفاوت آن تا ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان پرداخت شود و حداقل حقوق دریافتی آنها این میزان تعیین شده است.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: در این جلسه موضوع حقوق دریافتی کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری که زیر ۶ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بنا شد تا برای همسان سازی حقوق کارکنانی که حقوقشان زیر ۶ میلیون تومان است، در سال ۹۹، ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار تخصیص یابد.

حاجی بابایی خاطرنشان کرد: در مورد بازنشستگان کشوری و لشکری هم که تا سقف ۶ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند، در بودجه سال ۹۹ پیش‌بینی شده بود که ۵ هزار میلیارد تومان برای افزایش حقوق آنها در نظر گرفته شود که طبق تصمیم دولت و جمع‌بندی این جلسه بنا شده تا این میزان به ۱۰ هزار میلیارد تومان افزایش یابد که با این وجود پیش‌بینی می‌شود، حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری که زیر ۶ میلیون حقوق دریافت می‌کنند، در سال ۹۹ حدود ۳۰ درصد افزایش یابد.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد تا در مورد حقوق بگیرانی که حقوقشان نزدیک به ۶ میلیون و یا ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است، کارشناسی دقیق صورت گیرد تا عدالت در مورد افزایش حقوق‌شان در سال ۹۹ رعایت شود.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در پایان گفت: در مورد حقوق بگیران شاغل و بازنشسته کشوری و لشکری که حقوق شان بالای ۶ میلیون تومان است نیز تنها افزایش ۱۵ درصدی را خواهیم داشت و این حقوق بگیران افزایش حقوق دیگری برایشان در نظر گرفته نشده است.

انتهای پیام/‌  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رسولی ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
    1 0
    مثل سال گذشته نباشد . سیکل ودیپلم تا 700 هزار تومان دریافت کردند فوق لیسانس ودکترای فقط 250 الی 300 هزار تومان .الکی گفنتند شما بالای سه میلیون تومان دریافت می کنید. درحالیکه من فقط سه میلیون و 18 هزار تومان دریافت میکردم با مدرک کارشناسی ارشد و سابقه معاونت ومدیریت بازنشسته 93 هم هستم.