در حالی است که کرونا سبب افزایش ۵۰ درصدی بار کاری اورژانس نیویورک شده است، از کامیون‌های یخچال دار برای حمل اجساد قربانیان کرونا استفاده می‌شود.

استفاده از کامیون یخچالدار برای حمل اجساد قربانیان کرونا در نیویورک

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، به نقل از شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان آمریکا، مقامات بیمارستانی ایالات متحده اعلام کردند از کامیون‌های یخچال دار برای حمل اجساد قربانیان ویروس کرونا در نیویورک استفاده می‌شود.

در یکی از بیمارستان‌های منطقه بروکلین اجساد تلفات ناشی از کرونا با لیفتراک در این کامیون‌ها بارگیری می‌شوند.

این در حالی است که کرونا سبب افزایش ۵۰ درصدی بار کاری اورژانس نیویورک شده است.

منابع آمریکایی اعلام کردند تعداد افراد قربانی شده بر اثر ابتلا به ویروس کشنده کرونا در ایالات متحده از مرز ۳ هزار نفر عبور کرده و به ۳ هزار و ۱۲۶ نفر افزایش یافت.

بر اساس آمار رسمی اعلام شده در شبانه‌روز گذشته، ۵۱۹ نفر در آمریکا به علت آلوده شدن به بیماری کرونا جان خود را از دست دادند.

تعداد کل مبتلایان به کرونا در ایالات متحده آمریکا به ۱۶۲ هزار و ۶۶۵ نفر رسیده است و وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) نیز از جان باختن اولین نیروی نظامی آمریکایی بر اثر آلوده شدن به این ویروس خبر داد.

این در حالی است که برخی مدل‌های آماری پیش‌بینی کرده است در ماه آوریل و همزمان با اوج گیری شیوع کرونا در آمریکا، روزانه دو هزار نفر جان خود را از دست بدهند. این مدل پیش‌بینی می‌کند تا ماه اوت شمار قربانیان ویروس کرونا در آمریکا به حدود ۸۲ هزار نفر برسد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.