همدان -با حضور معاون برنامه‌ریزی رئیس جهاد کشاورزی استان همدان، معاون امور عمرانی فرماندار همدان، حسین فضلی رئیس سابق جهاد کشاورزی شهرستان همدان تکریم و احمد قدیمی به عنوان سرپرست جدید جهاد کشاورزی شهرستان همدان معرفی شد .

سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان همدان معرفی شد

به گزارش قدس آنلاین، عصر دوشنبه در مراسم تکریم و تجلیل از رئیس سابق جهاد کشاورزی شهرستان همدان، حسین فضلی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده برای توسعه و ارتقای فعالیت های جهاد کشاورزی شهرستان همدان، اظهار کرد: در دو سال گذشته هزار و ۲۶۰ هکتار آبیاری نوین در شهرستان همدان اجرا شده است و امسال ۶۰۰ هکتار آبیاری نوین اجرا خواهد شد.

 وی با یادآوری طرح‌های ویژه‌ در حال اجرا با حمایت مرکز تحقیقات جهادی کشاورزی استان، افزود: از جمله این طرح‌ها آبیاری نوین زیر سطحی برای کشت یونجه، توسعه کشت گلخانه‌ای و توسعه کشت نشایی است

که در حوزه توسعه گلخانه‌ها ۵۶ تا ۶۰ هکتار تقاضا داریم که ۱۲ هکتار آماده پرداخت  تسهیلات است و همچنین در حوزه آبرسانی مزارع  در دو سال گذشته ۶ کیلومتر قنات بازسازی، احداث و کول گذاری و نوسازی شده است.

وی ادامه داد: مسیر برگشت امامزاده کوه  در حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد اجرا شده است و همچنین  مسیر  انجلاس و سیلوار نیز با توجه به مسائل و مشکلات اجتماعی که داشت با همکاری نهادهای مرتبط اجرا شده و آماده تخصیص اعتبار است. در حوزه مبارزه بیولوژیک با آفات نیز کارهای بسیار خوبی انجام دادیم و در دو سال گذشته حدود ۸۰ تا ۹۰ هزار فرمون برای مبارزه بیولوژلیک توزیع  و در حوزه سرشاخه کاری درختان گردو  و اصلاح  باغات نیز حدود ۶ هزار و ۶۰۰ پیوندک توزیع کردیم  وامسال۱۲۸۰۰ پیوندک توزیع خواهد  شد.

فضلی با تشکر از همه نهادهایی که جهاد کشاورزی شهرستان همدان را در این مدت یاری دادند، گفت: سالیانه جهاد کشاورزی شهرستان همدان در حوزه تولیدات گیاهی ۷۰ هزار تن گندم سالم تولید و به مردم تحویل داده است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.