همزمان با عید میلاد سیدالساجدین امام سجاد(ع)، بیماران و کادر درمانی بیمارستان بهارلو تهران از غذای متبرک حضرت رضا(ع) بهره‌مند شدند.

اطعام بیمارستان درگیر کرونای بهارلو تهران در روز ولادت امام سجاد(ع)

به گزارش قدس آنلاین، علی اصغر متولی مسئول کانون خادمیاری رضوی منطقه ۱۶ استان تهران به نحوه توزیع غذای متبرک رضوی در بیمارستان‌ درگیر کرونای این منطقه از تهران اشاره کرد و گفت: امروز طبق برنامه، ۵۰۰ پرس غذای متبرک بین بیماران و کادر درمانی بیمارستان بهارلو در منطقه راه آهن تهران توزیع شد.

وی با بیان اینکه بیمارستان بهارلو دارای ۱۲۰ بیمار کرونایی و پنج بخش بستری بیماران است، افزود: ۳۵۰ بسته تبرکی رضوی هم به کادر درمانی بیمارستان اهدا شد. ۱۵ نیروی خادمیار هم از لحظه طبخ تا توزیع غذا در بیمارستان گروه را همراهی کردند.

متولی در رابطه با کیفیت اجرای برنامه‌های فرهنگی در بیمارستان بهارلو گفت: به جهت حساسیت‌های بهداشتی، حداقل افراد وارد بیمارستان شدند و با رعایت کامل مسائل ایمنی و بهداشتی، پرچم متبرک حرم حضرت رضا(ع) در بخش‌های مختلف بیمارستان گردانده شد و بیماران و کادر درمانی به آن تبرک جستند.

وی اضافه کرد: به بهانه ولادت با سعادت امام سجاد(ع) شیرینی و میوه هم تهیه و میان بیماران بستری توزیع شد و مدیحه‌سرایی ذاکر اهل بیت(ع) و خادمیار حرم رضوی حال و هوای بیماران را دگرگون کرد و امیدواریم این توسل و تغییر روحیه آنها زمینه بهبود و شفای عاجل بیماران را فراهم کند.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.