معاونت آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد در خصوص برگزاری کلاس‌های مجازی در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ اطلاعیه‌ای صادر کرد.

دانشگاه فردوسی مشهد در خصوص برگزاری کلاس‌های مجازی اطلاعیه داد

معاونت آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد در خصوص برگزاری کلاس‌های مجازی در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ اطلاعیه‌ای صادر کرد. که متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

با سلام و آرزوی سلامتی و شادکامی برای دانشجویان عزیز

در خصوص برگزاری کلاس‌های غیر حضوری(مجازی) در سال ۹۹ به دلیل شیوع بیماری کوووید-۱۹، بدین وسیله بندهای زیر از مصوبات جلسه اضطراری معاونت آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد در تاریخ ۱۰ فروردین ماه ۹۹ به اطلاع دانشجویان محترم دانشگاه فردوسی مشهد می‌رسد.

کلاس‌های مجازی از صبح روز شنبه ۱۶ فروردین ماه در زمان رسمی کلاس مطابق برنامه هفتگی دانشجویان در زمان انتخاب واحد تشکیل خواهد شد. لازم است دانشجویان، اخبار مربوط به برگزاری کلاس‌های مجازی به صورت برخط و برون خط را از استاد خود پیگیر باشند. همچنین حضور فعال در تمامی کلاس‌های مجازی در زمان رسمی کلاس ضروری است.

دانشجویانی که برای فراگیری درس به صورت مجازی مشکل داشته باشند، در صورت تمایل می‌توانند درخواست حذف بعضی از دروس و یا کل نیمسال تحصیلی جاری را بدون پرداخت شهریه و بدون احتساب سنوات تحصیلی تا اول خردادماه ۹۹ از طریق پرتال خود جهت تایید به گروه آموزشی ارائه دهند.

دانشجویان می‌توانند مشکلات اداری خود را از طریق مدیر گروه آموزشی و مشکلات فنی خود را در خصوص کلاس‌های مجازی از طریق کارشناس رایانه دانشکده خود برطرف نمایند.

ضمنأ بخشنامه تشکیل کلاس‌های مجازی و شیوه اجرای آن توسط استادان، متعاقبأ اعلام خواهد شد. کلیه امور مربوط به برگزاری کلاس‌های مجازی براساسا این بخشنامه انجام می‌شود».

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.