اطلاعات و تصاویر رسمی میان رده محبوب سامسونگ فاش شد.

تصاویر رسمی Samsung Galaxy A51 5G منتشر شد+ عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، سامسونگ Galaxy A51 را در دسامبر سال گذشته راه اندازی کرده بود، در حالی که در ژانویه امسال راهی بازار جهانی شد، در همان ماه ، یک مدل 5G از گوشی هوشمند در Geekbench آشکار شد و مشخصات اصلی را فاش کرد، اکنون گلکسی A51 5G توسط Evan Blass فاش شده است و به دستگاه های آینده نگاهی اجمالی می کند، صفحه پشتیبانی Galaxy A51 5G نیز به طور زنده در سایت رسمی سامسونگ در کره جنوبی به طور زنده انجام شده است، این مدل شماره مدل SM-A516N را دارد که همان لیست Geekbench است.



نسخه گلکسی A51 5G بیشتر با رنگ وانیلی مشخص شده است. با این حال ، دارای یک پنل پشتی متفاوت در مقایسه با  A51 اصلی است که دارای یک بازتابنده و یک طراحی منشور مانند است، در نسخه 5G ، پنل پشتی دارای طراحی دوتایی است و می توانید یک نوار عمودی در حال اجرا را با جلوه Prism فقط در گوشه سمت راست دستگاه مشاهده کنید. طبق اطلاعات منتشر شده، این گوشی هوشمند سامسونگ، چیپست Exynos 980 با پشتیبانی از اتصال 5G عرضه می شود، لیست Geekbench رم 6 گیگابایتی و اندروید 10 را فاش کرده بود.

جدا از این ، انتظار می رود که Galaxy A51 5G بقیه مشخصات را از A51 اصلی حفظ کند، همانطور که در تصویر بیرون آمده مشاهده می شود ، نسخه 5G همچنین دارای یک دوربین سوراخ پانچی شکل در مرکز صفحه نمایش است، این گوشی یک ماژول چهار دوربینی به شکل L در پشت دارد، دکمه های صدا و کلید صدا در سمت راست قرار گرفته اند و اسکنر اثر انگشت معمولی در آن وجود ندارد.



همچنین پیش بینی می شود سامسونگ نسخه 5G Galaxy A71 را به بازار عرضه کند. اگر A51 5G آینده با همان طراحی LTE خود وارد شود ، ممکن است در مورد A71 5G نیز صادق باشد.

مشخصات Galaxy A51

برای یادآوری ، مدل استاندارد گلکسی A51 دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی FHD + AMOLED با اسکنر اثر انگشت یکپارچه است، این گوشی هوشمند از پردازنده Exynos 9611 استفاده می کند و دارای حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایت است.

این گوشی هوشمند از یک مجموعه چهار دوربینی در پشت استفاده می کند که شامل سنسور 48MP + 12MP + 5MP + 5MP و یک دوربین عکسبرداری سلفی 32 مگاپیکسلی است. گلکسی A51 با پشتیبانی از باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 15W پشتیبانی می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اریهان ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
    1 0
    قیمت چند است