فرمانده هنگ مرزی تایباد، از راه‌اندازی کارگاه تهیه ماسک‌های بهداشتی توسط همسران کارکنان مرزبانی در جهت پیشگیری از ویروس کرونا خبر داد.

راه‌اندازی کارگاه تهیه ماسک‌های بهداشتی توسط همسران مرزبانان

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، سرهنگ کاظم صمدی فرمانده هنگ مرزی تایباد اظهار کرد: به‌منظور مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، همسران مرزبانان به‌طور داوطلبانه اقدام به تهیه ماسک‌های بهداشتی در محل دارالقرآن حضرت ولی‌عصر(عج) این هنگ کردند.

فرمانده هنگ مرزی تایباد با بیان اینکه ما با حمایت از پویش مرز کشور با ما و مرز خانه با شما، با عنایت به نیاز مرزبانان این هنگ که به‌طور شبانه‌روز در مرز مستقر هستند اقدام به راه‌اندازی کارگاه تهیه ماسک کردیم، یادآور شد: در این راستا همسران خیاط و داوطلب کارکنان هنگ مرزی تایباد جهت به‌کارگیری درزمینهٔ دوخت ماسک و با در اختیار قرار دادن پارچه و لوازم اولیه بهداشتی موردنیاز توسط فرماندهی این هنگ در محل دارالقرآن حضرت ولیعصر (عج) و با چرخ‌های خیاطی خانگی خود  گرد هم آمدند.

صمدی تأکید کرد: روزانه ۳۰۰ عدد ماسک برای جلوگیری از انتشار بیشتر ویروس کرونا تهیه و در  اختیار پرسنل کادر و وظیفه در حال خدمت در یگان‌های مرزی قرار می‌دهند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.