فرمانده انتظامی تربت جام گفت: با هدف قطع چرخه انتقال ویروس کرونا امروز ۱۳ فروردین ممنوعیت تردد خودروها در این شهرستان باجدیت در حال اجرا است.

ممنوعیت تردد خودروها در ۱۳ فروردین با جدیت در حال اجرا است

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ محمد قهستانی فرمانده انتظامی تربت جام گفت: بر اساس ابلاغیه کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مبارزه با کرونا و با هدف قطع چرخه انتقال ویروس کرونا امروز ۱۳ فروردین از تردد کلیه خودروها به جز خودروهای امدادی و حاملان فرآورده‌های سوختی و فاسدشدنی در تمام راه‌های مواصلاتی شهرستان و داخل شهر جلوگیری و اجرای طرح با حضور فعال ماموران انتظامی در حال اجرا است.

او ادامه داد: رویکرد پلیس در این ایام دعوت و توصیه شهروندان برای ماندن در خانه است، اما ماموران انتظامی به آن دسته از افرادی که بدون توجه به پیامدهای منفی و خطرات ناشی از شیوع ویروس کرونا در اماکن عمومی حضور پیدا کنند قاطعانه برخورد خواهد کرد و رانندگان متخلف به مدت یک ماه با دریافت کلیه هزینه‌های جانبی توقیف و جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای مالکان این خودروها اعمال خواهد شد.

فرمانده انتظامی تربت جام گفت: از کلیه شهروندان قانون مدار که برای حفظ سلامتی خود و دیگر شهروندان در خانه ماندند تقدیر وتشکر می کنم.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.