همدان_ معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت : ۳۰ در صد مصرف اب استان افزایش داشته است.

۳۰ درصد مصرف آب استان افزایش داشته است
به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت آبفا استان همدان حمیدرضا نیکداد معاون بهره برداری شرکت آبفا استان همدان اظهارکرد: میزان مصرف آب در اسفندماه سال گذشته به شدت افزایش یافت به طوریکه در روزهای پایانی سال ۵۰ درصد رشد نسبت به مدت مشابه داشت.
وی با اشاره به اینکه مصرف آب در استان همدان ۳۰ درصد نسبت به مدت مشابه افزایش داشت، خاطرنشان کرد: میزان مصرف آب تا ۲۰ اسفند ۳۰ درصد رشد داشت اما در روزهای پایانی این میزان به ۵۰ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه رسید.
نیکداد با بیان اینکه تولید آب در فروردین امسال ۱۴۷۰ لیتر در ثانیه است، ادامه داد: اگرچه درحال حاضر میزان مصرف آب در استان کاهش یافته اما نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.
معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان همدان یادآور شد: در ۲۹ اسفند تولید آب در استان همدان بین ۲۱۰۰ تا ۲۲۰۰ لیتر در ثانیه بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد افزایش داشته است.
وی با تأکید براینکه مشکلی در تأمین آب استان وجود ندارد، گفت: در حال حاضر مشکلی در تأمین و تولید آب استان وجود ندارد اما با توجه به مصارف بالای موجود در استان لازم است مردم در کنار رعایت نکات بهداشتی به مدیریت مصرف آب نیز توجه داشته باشند چرا که چندین سال است که منبع جدیدی برای تأمین آب استان اضافه نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.