مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با بیان اینکه یک میلیون و ۳۳ هزارو ۷ نفر تا پایان روز ۱۳ فروردین ماه غربالگری و تب سنجی شدند، گفت: از این تعداد یک هزار و ۸۶۸ نفر دارای تب بوده و ۷۱۷ نفر به دلیل مشکوک بودن به ویروس کرونا به مراکز درمانی استان ارجاع داده شده‌اند.

ارجاع ۷۱۷ مسافر مشکوک به کرونا به مراکز درمانی خراسان رضوی

به گزارش  قدس آنلاین و به نقل از «روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی»، سید مجتبی احمدی اظهار کرد: در ۵۵ پایگاه فعال در سطح خراسان رضوی و با فعالیت امدادگران و جوانان و داوطلبان هلال احمر، طرح ملی غربالگری در مبادی ورودی و خروجی در حال اجرا است و فعالیت ایستگاه‌های امدادی هلال احمر تا پایان رفع کامل آلودگی زیستی در استان ادامه خواهد داشت.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به اینکه تاکنون ۳۹۵ هزار و ۱۰۴ خودرو در محورهای مواصلاتی خراسان رضوی تب سنجی و غربالگری شدند، بیان کرد: طبق آخرین آمارگیری انجام شده تا پایان روز ۱۳  فروردین ماه یک میلیون و ۳۳ هزارو ۷ نفر غربالگری و تب سنجی شدند که از این تعداد یک هزار و ۸۶۸ نفر دارای تب بوده و تعداد ۷۱۷ نفر به دلیل مشکوک بودن به ویروس کرونا به مراکز درمانی و بهداشتی استان ارجاع داده شده‌اند.

وی تصریح کرد : تعداد پایگاه‌های هلال احمرخراسان رضوی از نهم اسفندماه از ۳۴ پایگاه تا پنجم ۱۳فروردین به ۵۵ پایگاه افزایش یافت.

احمدی ادامه داد: با کمک‌های مردم نوع دوست و داوطلبان خیر هلال احمر خراسان رضوی اقلام بهداشتی از قبیل، ۱۶۹ هزار ۱۸۹عدد ماسک، ۲۳ هزارو ۱۸۶ جفت دستکش، یک هزار و۷۳۱ تیوپ ژل ضدعفونی و ۱۸ هزارو ۷۲۴ بطری مایع ضدعفونی و ۱۲ هزارو ۳۰۴ لیتر ماده شوینده توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: طبق دستور دبیرکل جمعیت هلال احمر پایان ماموریت هلال احمر در طرح غربالگری و بازرسی در مبادی ورودی و خروجی شهرها در کشور عصر روز دوازدهم فروردین ماه اعلام شد که البته در خراسان رضوی این پایگاه‌ها تا زمان وجود نیاز و با هماهنگی استانداری دایر است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.