جانشین رئیس پلیس راه کشور از کاهش ۶۴ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی کشور از ۲۵ اسفند تا ۱۳ فروردین نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

کاهش ۶۴ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی کشور از ۲۵ اسفند/ ۹۵۰۰ راننده بی‌توجه اعمال قانون شدند

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ ایوب شرافتی پیش از ظهر پنج شنبه و در حاشیه بازدید از اتوبان تهران- قم در جمع خبرنگاران گفت: روز گذشته که روز طبیعت بود، پیش بینی افزایش تردد در محورهای مواصلاتی و حرکت به سوی تفرجگاه‌ها را داشتیم، اما ۸۱ درصد کاهش تردد در روز گذشته داشتیم، که این میزان بالاترین رقم کاهش تردد نسبت به روزهای قبل بود.

وی با بیان اینکه ده درصد از ترددها مربوط به کامیون‌ها حاملین کالا و مواد مورد نیاز است، افزود: روز گذشته کمتر از ده درصد تردد در محورهای مواصلاتی کشور داشتیم و این نشان دهنده توجه هم وطنان به توصیه‌های پزشکی است.

جانشین رئیس پلیس راه کشور گفت: از ۲۵ اسفندماه تا پایان ۱۳ فروردین در جاده‌های کشور شاهد کاهش ۶۴ درصدی تردد بودیم و در استان‌های گیلان، مازندران، خراسان رضوی، اصفهان و قم دارای بیشترین کاهش تردد نسبت به مدت مشابه سال قبل بودند.

شرافتی با بیان اینکه پلیس راه در مبادی ورودی و خروجی استان‌ها برای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی مستقر هستند، گفت: در این مدت نه هزار و ۵۰۰ راننده بی توجه اعمال قانون شدند، که در سوابق خودرو این افراد یک ماه توقیف ثبت و ۱۷۷ هزار خودرو نیز به مبدا سفر خود برگشت داده شد و تمام این اقدامات در راستای حفظ سلامتی هم وطنان بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.