فصل دوم از سری جدید «شام ایرانی» به کارگردانی سعید ابوطالب از امروز پنجشنبه (۱۴ فروردین ماه) در شبکه نمایش خانگی توزیع شد.

سری جدید «شام ایرانی» توزیع شد/ حمایت سعید ابوطالب از پویش مشاهنر

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی این مجموعه، فصل دوم «شام ایرانی» نمایشی از رقابت بانوان بازیگر است و شبنم قلی‌خانی، سیما تیرانداز، مارال فرجاد و گلشن قیزی بازیگر آذربایجانی در آن حضور دارند.

میزبان نخستین قسمت از این مجموعه سیما تیرانداز است که با یک سوپرایز از جانب او همراه است و نه فقط مخاطبان بلکه دیگر شرکت‌کنندگان را نیز غافلگیر می‌کند.

همچنین تیتراژ پایانی فصل دوم از مجموعه «شام ایرانی» با پخش قطعه نوروز  همراه شده است.

این قطعه در قالب پویش #مشاهنر (خیزش هنرمندان ایران برای دوران کرونایی مردم) شکل گرفته و در حقیقت سعید ابوطالب با استفاده از این قطعه در تیتراژ سری جدید مجموعه «شام ایرانی»، حمایت خود را از این پویش اعلام کرده است.

ترانه «نوروز حیرانی» را علیرضا بهرامی سروده است و تنظیم آن بر مبنای ملودی محلی خراسانی، با محسن غلامی بوده است.

پیشتر فاضل جمشیدی این قطعه موسیقی را به عنوان عیدی به مردم ایران که سال سختی را پشت سر گذاشته و اکنون نیز سختی قرنطینه خانگی را در تعطیلات نوروز کرونایی تحمل می‌کنند، منتشر کرده بود.

اما میزبان قسمت دوم از این فصل «شام ایرانی» که جمعه پخش خواهد شد، شبنم قلی خانی است و تم این قسمت لباس سنتی زنان ایرانی است.

سری جدید «شام ایرانی» هر هفته پنجشنبه و جمعه در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود و از طریق «فیلیمو» و «نماوا» نیز قابل مشاهده است.

دی وی دی های فصل اول توسط شرکت هنر اول توزیع شده و دی وی دی های این فصل هم با تاخیر توزیع می‌شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.