بعد از شیوع ویروس کرونا و نیاز به تولید لوازم بهداشتی، یک کارگاه تولیدی زیرنظر کانون خادمیاری منطقه ۱۲ تهران راه‎اندازی شد که با تولید روزانه ماسک و گان بیمارستانی و توزیع رایگان آن‌ها در خدمت مراکز درمانی و بیمارستان‌های درگیر کرونا است.

راه‎اندازی کارگاه تولید لوازم بهداشتی برای کمک به مراکز درمانی درگیر کرونا

به گزارش قدس آنلاین، سیدمحمد آغیلی مسئول کانون خادمیاری رضوی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در منطقه ۱۲ استان تهران  در رابطه با راه‎اندازی این کارگاه؛ گفت: این کارگاه از آغاز شیوع بیماری راه‎اندازی شده و با مشارکت ۳۰ نفر به منظور تولید ماسک و گان بیمارستانی شروع به کار کرده است.
وی با بیان اینکه روزانه ۱۰۰۰ ماسک و ۱۰۰۰ گان در این کارگاه تولید می‌شود، افزود: در مرحله اولیه ۱۷ هزار ماسک تولید و میان مردم منطقه محروم ورداورد تهران توزیع شد. در مراحل بعدی نیز محصولات این کارگاه به بیمارستان بقیة‌الله تهران و دیگر بیمارستان‌ها و هلال احمر ارسال شد.
آغیلی همچنین با معرفی دیگر خدمات ارائه شده در این کانون خادمیاری در شرایط شیوع بیماری ابراز کرد: به همت خادمیاران این کانون بسته‌های بهداشتی شامل ماسک، اسپری، ژل ضدعفونی و دستکش هم بین خانواده‌های کم برخوردار توزیع شده است.
وی ادامه داد: با جمع‌آوری ۱۲ میلیون تومان از خیرین، مرحله دیگری از تهیه و توزیع این بسته‌های بهداشتی میان اقشار آسیب‌پذیر منطقه ۴ انجام خواهد شد. همچنین بسته‎های آبمیوه و مواد غذایی و نیز ۶ هزار بسته آب معدنی بین بیمارستان‌های درگیر کرونا توزیع شده‌است.
به گفته وی، به صورت روزانه، ضدعفونی و گندزدایی محلات و معابر عمومی را خادمیاران عضو این کانون انجام می‌دهند. همچنین به همت این کانون ۱هزار ماسک فیلتردار خریداری و بین کارگران و دستفروشان محلی توزیع شده است.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.