فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از دستگیری یک متهم به سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو با ۳۱ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد .

 دستگیری متهم به سرقت لوازم داخل خودرو با ۳۱ فقره سرقت در نیشابور

به گزارش قدس آنلاین،سرهنگ" حسین دهقانپور" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات و قطعات داخل خودرو در سطح شهر نیشابور، پی گیری موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس قرار دادند.

وی افزود: در بررسی های اولیه ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ طالقانی مشخص شد بیشتر سرقت ها در یک منطقه به وقوع پیوسته است

این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی و بررسی شیوه های وقوع سرقت به یک متهم سابقه دار مظنون و پس از اطمینان از انجام سرقت ها توسط وی با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیاتی ضربتی این فرد را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش تعداد زیادی وسایل سرقتی شامل آچار آلات، مدارک شناسایی، ضبط و پخش خودرو و... را کشف کردند.

سرهنگ دهقانپور گفت: متهم دستگیرشده در بازجویی های به عمل آمده و مواجهه با مدارک و مستندات پلیس به ۳۱ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در نیشابور اعتراف و در این زمینه یک مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر و از مخفیگاه مالخر نیز لوازم مسروقه شامل باطری و ضبط پخش کشف و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور ضمن تقدیر از همکاری خوب شهروندان با پلیس خطاب به مردم توصیه کرد؛ خودروهای خود را به وسایل ایمنی تجهیز و در پارکینگ های دارای مجوز و یا نقاطی که دوربین های سطح شهر به آن ها مشرف می باشد پارک و از نگهداری اشیاء و وسایل قیمتی و هرگونه وجوه نقد در داخل خودرو اکیدا خودداری کنند.

منبع: پلیس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.