۱۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸
کد خبر: 698865

‍ جلسه معارفه مدیرعامل جدید گروه شرکت های پدیده شاندیز برگزار شد.

معارفه مدیرعامل جدید پدیده شاندیز

به گزارش قدس آنلاین، مراسم معارفه مدیرعامل جدید گروه شرکتهای پدیده شاندیز با حضور اعضای هیات مدیره و مدیران این شرکت برگزار شد.

دراین مراسم رییس هیات مدیره گروه شرکتهای پدیده شاندیز گفت: انتخاب مدیریت در فصل جدید کاری پروژه بزرگ پدیده، مهمترین تصمیم هیات مدیره بود و در میان همه ی گزینه ها و بررسی های به عمل آمده به این نتیجه رسیدیم که راهبری هلدینگ اقتصادی می بایست در اختیار فردی باشد که علاوه بر دانش اقتصادی، دارای دانش مالی، ارتباطی، رسانه ای و بورسی باشد.
علی کریمی افزود: مولفه جوان بودن در عین تجربه و دانش مرتبط با حوزه بورس و کسب و کار از دیگر دلایل انتخاب دکترنیما ملائی به عنوان مدیر عامل گروه شرکتهای پدیده شاندیز بوده است، که امید است با توان مضاعف اهداف عالی این پروژه اقتصادی را به سرانجام برساند.
مدیرعامل گروه شرکتهای پدیده شاندیز نیز در این جلسه گفت: گردشگری از جمله مولفه هایی است که برای پدیده شاندیز اهمیت دارد و در اقتصاد کشور اثری انکار ناپذیر دارد.

ملائی افزود: با توجه با افزایش نرخ ارز شاهد تورم در کشور هستیم و از طرفی با توجه به شیوع بیماری کرونا رکود اقتصادی به چشم می خورد.
وی ادامه داد: این رکود تورمی که یک بیماری مهلک در هر اقتصادی به شمار می آید، راه های درمان متفاوتی از جمله افزایش سرعت گردش پول دارد.

مدیرعامل گروه شرکتهای پدیده شاندیز تصریح کرد:سرعت گردش پول در حوزه های مختلفی اتفاق می افتد که مهمترین آن حوزه گردشگری است
اگر گردشگری و تجارت خرد رونق پیداکند، قطعا سرعت گردش پول نیز به دنبال خواهد داشت و رکود تورمی با شیب مختصری در اقتصاد درمان خواهد شد.
ملائی گفت: خوشبختانه این بستر در پدیده فراهم است و با همه ی توان در این مسیر با کمک مدیران و همراهی سهامداران گام خواهیم برداشت.
مدیر عامل گروه شرکتهای پدیده شاندیز در خصوص برنامه ریزی و سیاستهای راهبردی نیز گفت: به طور کلی در دو محور تثبیت وضع موجود و ارتقاء عملکرد منابع انسانی و سایر منابع مد نظر می باشد.
ملایی ادامه داد: در فاز دوم نیز توسعه و رشد با آینده پژوهی و رویکرد اقتصادی آینده مورد توجه خواهد بود.

وی خاطر نشان ساخت: امیدواریم با تلاش ها و برنامه های پیش روگروه شرکتهای پدیده به عنوان مجموعه ای اقتصادی عملکردی فعالانه در فضای کسب و کارداشته باشد.


ملائی در پایان ضمن قدردانی از زحمات قابل توجه آقای کریمی طی ماههای گذشته اضافه کرد: تثبیت وضعیت شرکت در بستر قانون تجارت و قرارگیری در مسیر صحیح شرکت داری یکی از چندین دستاورد ارزشمند مدیریت جناب کریمی در پدیده شاندیز بوده است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.