رئیس اتاق اصناف بردسکن گفت:درپی هشدارهای کتبی و لازم به تمامی واحدهای صنفی، که باید براساس مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا اقدام کنند، به علت سر پیچی بعضی از کسبه، تعداد ۷ واحد صنفی به دستور دادستان بردسکن که از دستورات و هشدارها تمرد کردند، پلمپ شد.

پملپ ۷ واحد صنفی در بردسکن/صنوفی که بیشترین ضرر را دیده‌اند، درصورت اعلام مراجع مربوطه حمایت میشوند

جواد رضایی در حاشیه بازدید از سطح شهر شهرآباد، در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین، اظهارداشت: طبق دستور ستاد مبارزه با کرونا تمامی صنوف غیر از صنوفی که با مایحتاج زندگی مردم در ارتباط هستند، تا ۲۰ فروردین ماه تعطیل خواهند بود.

وی ادامه داد: صنوف همکاری‌های لازم را  با ستاد مبارزه با کرونا داشته باشند تا هرچه زودتر شاهد شکست این ویروس باشیم و به وضعیت عادی واحدهای صنفی برسیم و از ضرر بیشتر جلوگیری شود.

رضایی با بیان اینکه بیشترین ضرر وارده مربوط به واحدهایی است که از ۱۰ اسفند ۹۸ تعطیل شده‌اند، افزود: باکمک اعضای هیئت رئیسه با شناسایی واحدهای صنفی که بیشترین ضرر را از تعطیلی داشته اند، در صورت اعلام از سمت مراجع مربوطه بسته های حمایتی  و تسهیلات به آنان اهدا میشود.

رئیس اتاق اصناف بردسکن ضمن تقدیر و تشکر از صنوفی که برای مبارزه با این ویروس، همکاری لازم را داشتند گفت: بعضی از صنوف از جمله: خدمات کامپیوتری موبایل، لوازم خانگی، تعمیر موتور سیکلت ونیز  لوازم یدکی، پلاستیک فروشی لوازم ارایشی و بهداشتی در حد محدود و جهت برطرف کردن نیازها بصورت شیفتی در این ایام باز خواهند بود.

رضایی اظهارداشت: صنوفی از قیبل نانوایی ها و فروشگاهای مواد پروتیینی، خوارو بار فروشی ها و بعضی از اصناف که با مایحتاج مردم فعالیت دارند همچنان به فعالیت خود ادامه میدهند.

وی با بیان اینکه ۸۵ صنوف همکاری لازم را ازابتدای طرح با ستاد داشتند، افزود: خوشبختانه هیچ گونه کمبودی در شهرستان نداریم و تمامی مایحتاج واقلام مورد نیاز  مردم در شهرستان بفورموجود و تامین شده است.

رئیس اتاق اصناف بردسکن گفت: واحد بازرسی اتاق اصناف و صنعت معدن در بازار حضور فعال دارند و در صورت تخلف سریعا با همکاری اداره تعزیرات رسیدگی میشود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.