ژیائومی به تازگی از دو تلویزیون هوشمند خود با قابلیت‌های کاربردی رونمایی کرد.

ژیائومی از دو تلویزیون هوشمند جدید رونمایی کرد+ عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، در ۱۰مین سالگرد جشنواره Mi Fan در چین ، Xiaomihas محصولات جدیدی را معرفی کرد، این شرکت اولین ردیاب بدنسازی خود را با نام Redmi Band راه اندازی کرد و شیائومی همچنین دو سری جدید تلویزیون را در سری Mi TV Pro و Mi TV ۴A خود معرفی کرد.

مدل های قبلی در اندازه های نمایشگر ۴۳ ، ۵۵ و ۶۵ اینچ عرضه می شود در حالی که سری دوم، اکنون در چهار نوع نمایشگر از ۳۲ تا ۷۰ اینچ ارائه می‌شود، بیایید در مورد این تلویزیون‌های هوشمند اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

Mi TV Pro ۷۵-inch


تلویزیون هوشمند Mi TV Pro یک صفحه نمایش ۷۵ اینچی با رزولوشن ۴K با پشتیبانی از HDR۱۰ را به نمایش می گذارد، این صفحه نمایش با حاشیه های باریک احاطه شده است و نسبت صفحه نمایش به بدنه ۹۷ درصد را نشان می دهد که فوق العاده است و تلویزیون همچنین از پخش فیلم ۸K نیز پشتیبانی می‌کند. از لحاظ طراحی ، تلویزیون از یک قاب آلیاژ آلومینیومی بهره می‌برد و در بخش صدا ، Mi TV Pro به دو بلندگو استریو ۸W با پشتیبانی از فناوری صدای Dolby Audio و DTS مجهز شده است تا کاربران از خروجی صدا این تلویزیون نهایت لذت را ببرند.

در دستگاه Mi TV Pro ۷۵ اینچ از یک پردازنده چهار هسته ای Cortex A۵۵ استفاده می شود که به همراه Mali-G۳۱ MP۲ GPU روی پردازنده جفت می‌شود، این گوشی از رم ۲ گیگابایتی و حافظه ۳۲ گیگابایتی بهره می‌برد، تلویزیون PatchWall OS را اجرا می‌کند و می‌تواند به دستگاه های IoT متصل شود و به کاربران امکان کنترل آنها را می‌دهد. از نظر ارتباط با اتصال ، Mi TV Pro از Wi-Fi ، بلوتوث ، سه درگاه HDMI ، دو درگاه USB و یک درگاه اترنت برخوردار است.

مشخصات و ویژگی‌های Mi TV ۴A ۶۵ اینچی


مدل جدید Mi TV ۴A با یک نوع صفحه نمایش ۶۰ اینچی به سری Mi TV ۴A پیوست، همچنین از وضوح صفحه ۴K با زاویه دید ۱۷۸ درجه برخوردار است. تلویزیون مجهز به بلندگوهای ۲ * ۸W با Dolby Audio بوده و این تلویزیون همچنین از یک چیپست Cortex A۵۳ ۱.۵ گیگاهرتز با پردازنده گرافیکی Mali-۴۵۰ MP۳ GPU استفاده می کند، این پردازنده با حافظه رم ۲ گیگابایتی و ۸ گیگابایت حافظه پردازنده جفت شده است.

از نظر نرم افزاری ، مانند اکثر تلویزیون های شیائومی ، این دستگاه نیز در سیستم عامل PatchWall کار می‌کند، این تلویزیون هوشمند با یک دستیار صوتی داخلی XiaoAI نیز همراه است و گزینه‌های اتصال در تلویزیون شامل Wi-Fi ، Bluetooth ، پورت های HDMI ، پورت USB و اترنت است.

قیمت و در دسترس بودن Mi TV Pro و Mi TV ۴A

شیائومی، Mi TV Pro را با ۶۴۵۰۰ RS قیمت گذاری کرده است و Mi TV ۴A با قیمت ۲۱۵۰۰ RS به فروش می‌رسد، هر دو تلویزیون از ۹ آوریل برای خرید در دسترس هستند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.