اطلاعات جدیدی از گوشی هوشمند آینده اپل به نام iPhone ۹ فاش شد.

مدل و انواع ظرفیت‌های حافظه iPhone ۹ مشخص شد+ عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، کمپانی اپل در تلاش است تا جانشین آیفون SE سال ۲۰۱۶ را به بازار عرضه کند، با استناد به اطلاعات بدست آمده از منابع معتبر ، ۹to۵Mac گزارشی اختصاصی را منتشر کرده، ادعا می‌کند که اطلاعات موثقی درباره راه اندازی گوشی هوشمند جدید اپل دارد.

ادعا شده است که اپل قصد دارد دستگاه جدید مدل SE را در سال ۲۰۲۰ روانه بازار کند، اگرچه اپل هنوز به طور رسمی اطلاعاتی از آیفون‌های آینده را فاش نکرده است اما شایعه شده است که این گوشی به نام آیفون SE ۲ یا آیفون ۹ نامگذاری شده است، در ابتدا قرار بود اپل در ۳۱ مارس دستگاه جدید خود را به بازار عرضه کند ، اما به دلیل همه گیری جهانی ویروس COVID-۱۹ مجبور شد این رویداد را به تعویق بیاندازد.

مشخصات و ویژگی‌های iPhone SE ۲۰۲۰
 

آیفون SE اصلی با استفاده از شاسی آیفون ۵s با پردازنده و دوربین قرض گرفته شده از ۶s ساخته شد. پیش بینی می‌شود که نسخه ۲۰۲۰ از پردازنده Bionic A۱۳ اپل که در سری آیفون ۱۱ یافت می‌شود ، با طراحی مانند آیفون ۸ استفاده کند، آیفون SE ۲۰۲۰ برای کاربران آیفون ۶ که دیگر به جدیدترین به روزرسانی‌های iOS دسترسی ندارند، یک به‌روزرسانی اساسی خواهد بود و A۱۳ SoC واقعیت افزوده و Apple Arcade را که در آیفون ۶ در دسترس نیستند را برای کاربران این دستگاه فراهم می‌سازد.

این نشریه همچنین نشان داد که iPhone SE ۲۰۲۰ در سه نوع رنگ ، سفید ، سیاه و PRODUCT (قرمز) به بازار عرضه خواهد شد، این گوشی در سه گزینه ذخیره سازی از جمله ۶۴ گیگابایت ، ۱۲۸ گیگابایت و ۲۵۶ گیگابایتی در دسترس خواهد بود. اپل همچنین در حال کار بر روی انواع پوشش برای SE ، از جمله پوشش های سیلیکونی سیاه و سفید ، و روکش های چرمی آبی قرمز ، سیاه و نوک مدادی است.

لوازم جانبی مانند محافظ صفحه نمایش طراحی شده برای آیفون SE جدید در حال حاضر در وب سایت رسمی اپل ذکر شده است ، با این وجود بیشتر اثبات می‌شود که آیفون SE ۲۰۲۰ به زودی عرضه خواهد شد.



در اطلاعات قبلی ادعا شد که آیفون ۲۰۲۰ دارای صفحه نمایش ۴.۷ اینچی، مشابه آیفون ۸ خواهد بود، این دستگاه به احتمال زیاد یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و سانسور دوربین جلو را از آیفون ۱۱ قرض گرفته است و انتظار می رود که آیفون SE ۲۰۲۰ از باتری طولانی تری نسبت به آیفون ۸ برخوردار باشد زیرا از ویژگی‌های ۳D Touch و سایر ویژگی‌های موجود در آیفون های قبلی برخوردار نیست.

قیمت و در دسترس بودن iPhone SE ۲۰۲۰

این اطلاعات ارزیابی قبلی تحلیلگر مینگ چی کو را در مورد انواع آیفون SE تأیید می‌کند، کوو پیش از این گزارش کرده بود که اپل قیمت SE آینده خود را از ۳۹۹ دلار شروع خواهد کرد.

برای مقایسه، در حال حاضر آیفون ۸ در حدود ۴۴۹ دلار قیمت دارد، ممکن است اپل پیش سفارش‌ها را در تاریخ ۳ آوریل باز کند، حتی اگر هنوز تاریخ عرضه اعلام نشده باشد. در ادامه این گزارش به نقل از یک منبع جداگانه ، ادعا می‌کند که خرده فروشان، فروش SE ۲ را از هفته آینده آغاز می کنند، این ممکن است به برنامه های اپل برای اعلام دستگاه در اوایل هفته آینده اشاره کند اما با توجه به شرایط موجود در مورد ویروس کرونا، تا اعلام رسمی اپل نمی‌توان با قاطعیت صحبت کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.