۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۳
کد خبر: 698936

خواهران طلبه مدرسه علمیه حضرت معصومه(س) سرخس برای شکست کرونا، تحت نظارت و راهبری قرارگاه حاج قاسم سلیمانی معاونت تبلیغ حوزه علیه خراسان در عرصه مبارزه با ویروس پای کارند.

جهاد بانوان طلبه سرخس برای شکست کرونا

به گزارش قدس آنلاین، خواهران طلبه مدرسه علمیه حضرت معصومه(س) شهرستان سرخس برای شکست کرونا، تحت نظارت و راهبری قرارگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی معاونت تبلیغ حوزه علمیه خراسان به اقدامات جهادی دست زده اند و در عرصه مبارزه با ویروس پای کارند.

طلاب این مدرسه از ابتدای سال جدید بسته های مواد غذایی را نیز برای خانواده های نیازمند آماده و به تناسب ظرفیت در شهرستان توزیع نموده اند.

از سوی دیگر جمع دیگری از طلاب در کارگاه های تولیدی ماسک نیز به صورت مستمر و شبانه روزی فعالیت داشته اند و خانواده آنان نیز همپای طلاب در امر ضدعفونی کردن معابر شهرستان، مساجد و کمک به کادر بیمارستان های درگیر کرونا که در خط مقدم مبارزه با این ویروس قرار دارند خوش درخشیده اند که این امر، مثال زدنی است.

همچنین در راستای عمل به فتوای مقام معظم رهبری مبنی بر غسل، کفن و تدفین شرعی اموات کرونایی، گروه‌های جهادی در مدرسه علمیه حضرت معصومه(س) نیز آمادگی خود را برای تغسیل و تدفین اموات اعلام نموده اند.

حوزه علمیه خراسان امیدوار است با حضور پرشور این عزیزان و جهاد مجاهدانه و مثال زدنی آنان در خط مقدم مبارزه با این ویروس فراگیر در همه کشورها، هرچه سریعتر ریشه آن با تلاش کادر درمان وتوسل به اهل البیت از بین برود.

منبع: حوزه

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.