یک خیر سرخسی که نوروز ۹۸ دختر جوانش را از دست داد، همزمان با اولین مراسم سالگردش مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان را نذر سلامت بیماران سرخسی کرد.

خیر سرخسی 250 میلیون تومان به پویش نذر سلامت کمک کرد

به گزارش قدس آنلاین، سیدعلی موسوی نیک که ۱۵ فروردین ماه سال گذشته «سیده موحده»، دختر ۲۱ ساله‌اش را بر اثر تصادف از دست داد همزمان با سالگرد فوت دخترش به نیابت از وی مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان را برای تامین بخشی از هزینه خرید دستگاه سی تی اسکن برای بیماران این شهرستان به کمیته مردمی نذر سلامت ستاد ویژه پیشگیری و مقابله با کرونا سرخس اهدا کرد، متاسفانه شهرستان سرخس از داشتن دستگاه سی تی اسکن محروم است.

وی همچنین مبلغ ۸ میلیون تومان برای کمک به ۸۰ خانواده نیازمند به مسجد جامع شهر سرخس اهدا کرد.

این خیر سرخسی گفت: «سیده موحده» از بین سه دخترم، دختر بزرگ من بود و ۲۱ سال سن داشت، او ازدواج کرده بود و یک فرزند داشت.

سیدعلی موسوی نیک افزود: او اولین روز فروردین ماه سال گذشته متاسفانه در راه برگشت به سرخس دچار سانحه رانندگی شد و تصادف کرد و پس از ۱۵ روز که در کما بود فوت کرد.

وی ادامه داد: سال گذشته نیز هزینه مراسم دخترم را صرف امور خیریه کردیم و در سال جاری البته قصد داشتیم که برای او مراسم بگیریم، اما با توجه به شیوع ویروس کرونا امسال هم تصمیم گرفتیم به نیابت از دخترم هزینه مراسم را صرف امور خیریه کنیم.

این خیر سرخسی عنوان کرد: به همین دلیل مبلغ ۸ میلیون تومان را برای خانواده‌های نیازمند به مسجد جامع شهر سرخس تقدیم کردیم و مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان نیز از طرف دخترم برای کمک به حوزه درمان این شهرستان برای تامین بخشی از خرید دستگاه سی تی اسکن تقدیم کردیم، امیدواریم با خرید این دستگاه بخشی از مشکلات درمانی شهرمان حل شود و برای دختر عزیزم سبب دعای خیر شود.

کمیته مردمی نذر سلامت ستاد ویژه پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس سرخس نیز در پیامی از این خیر سرخسی تقدیر و تشکر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

خیر نیک اندیش و بزرگوار جناب آقای سیدعلی موسوی نیک

سلام علیکم

در روزهایی که مردمان شریف این سرزمین با رنج و صبر در رویارویی سخت با ویروس منحوس کرونا هستند و با توکل به خدای متعال و تمسک به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام با گذر از مشکلات در مسیر سلامت گام بر می‌دارند اقدام خداپسندانه و ارزشمند حضرتعالی در اختصاص مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال معادل ۲۵۰ میلیون تومان برای خرید دستگاه کاربردی «سی‌تی‌اسکن» مرهم بزرگی بر درد و آلام مردم غم‌دیده سرخس است.

صمیمانه و مشفقانه از این همت بلند و اندیشه پاک و زلال شما که جهادی ماندگار محسوب می‌شود تقدیر و سپاسگزاری می‌کنیم، هرچند قدرشناسی ما شاید قطره‌ای باشد در برابر دریای سخاوت شما که بی‌شک پاداشی شایسته با پروردگار متعال است؛ نیک‌بختی و سرافرازی و همچنین نتیجه شیرین این قدم پر برکت را از ذات حق طلب می‌کنیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.