رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: شهروندان جهت انجام امور قضایی و پیگیری‌های حقوقی خود نگرانی نداشته باشند.

شهروندان نگرانی جهت انجام امور قضایی خود نداشته باشند

به گزارش قدس آنلاین، غلامعلی صادقی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی درجلسه مسئولان قضایی در ستاد دادگستری با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده در خصوص حفظ حقوق شهروندی و حقوق عامه گفت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده مواعد قانونی در مدت شیوع ویروس کرونا محفوظ خواهد ماند و شهروندان گرانقدر جهت انجام امور قضایی و پیگیری‌های حقوقی خود نگرانی نداشته باشند.
او با اشاره به شرایط کنونی در زمینه مواجهه با ویروس کرونا ادامه داد: تدابیر لازم در مجموعه قضایی خراسان رضوی در این زمینه و بر اساس اسناد و دستورات بالا دستی اندیشیده شده و به تمام ارکان و اجزاء دستگاه قضایی خراسان رضوی در مورد رعایت پروتکل‌های بهداشتی تذکرات لازم داده شده است.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی تا بازگشت به شرایط پیشین، گفت: نکته مهمی که در این زمینه باید به آن توجه کرد این است که ضمن رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی نباید خللی در روند امور به ویژه مسائل ضروری مردم به وجود آید.

صادقی ضمن تقدیر از زحمات و خدمات قضات و کار کنان مجموعه قضایی استان در سال ۱۳۹۸ افزود: فرمایشات الهام بخش مقام معظم رهبری و تعیین امسال به عنوان سال جهش تولید به عنوان نقشه راه مسئولان می‌تواند فرصت مناسبی برای ارتقاء توانایی‌ها و پیشرفت ایران اسلامی باشد و دستگاه قضایی نیز متناسب با شرایط زمانی با تمام توانایی در راستای تحقق این منویات گام بر خواهد داشت.

او  ادامه داد: بحمدالله با هدف خدمت رسانی هرچه مطلوب‌تر به مردم بزرگوار، تلاش مضاعفی در زمینه اجرای دقیق بخشنامه‌های صادره از ناحیه ستاد و ریاست قوه قضاییه در سال ۹۸ صورت پذیرفت و انشاالله این روند امسال نیز ادامه خواهد یافت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.