نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: کاهش نرخ بیکاری در مناطق روستایی استان بسیار ارزشمند و شاید بتوان گفت در کشور بی‌نظیر است.

کاهش نرخ بیکاری روستایی در خراسان رضوی دستاوردی ارزشمند است

به گزارش قدس آنلاین، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در دیدار با استاندار خراسان رضوی و جمعی از معاونان وی، ضمن تقدیر از فعالیت‌های مجموعه استانداری خراسان رضوی در سال گذشته، اظهار کرد: الحمدلله سال را تحت مدیریت عملیاتی سازنده شما آغاز می‌کنیم و تجربه یک سال گذشته شما در فعالیت‌های مثبت و ارزشمندی که داشتید، مقابل چشم ما هست.

آیت‌الله علم الهدی ادامه داد: در سال گذشته، حسن ابتکار و تدبیر و همت بالای شما در عملیاتی کردن کارها را لمس کردیم و امسال انتظار از شما بیشتر است.

وی خاطرنشان کرد: این شهر و سرزمین، شهر و سرزمین امام زمان (عج) است و شما در خدمت به این شهر و استان موفقیت خوبی داشته‌اید.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی به طرح مثلث اقتصادی استان اشاره کرد و گفت: در سال گذشته ۲۰ هزار میلیارد تومان وارد استان شده که حاصل فعالیت‌های شما در قالب طرح مثلث اقتصادی بود، اگر این امر توسعه پیدا کند، آورده مالی خوبی برای استان خواهد داشت که اقدام کوچکی نیست.

آیت‌الله علم‌الهدی به موفقیت در کاهش نرخ بیکاری در روستاها اشاره و بیان کرد: توجه به موضوع بیکاری در روستاهای استان اهمیت زیادی دارد که کاهش نرخ بیکاری در این مناطق بسیار ارزشمند و شاید بتوان گفت در کشور بی‌نظیر است.

منبع: فارس

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.