رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: ٨٣٠ میلیون ریال مواد ضدعفونی خارج از شبکه توزیع بازار در مشهد کشف و ضبط شد.

مقادیر زیادی مواد ضدعفونی خارج از شبکه توزیع در مشهد کشف شد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ جواد شفیع زاده افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی هنگام گشت زنی در یکی از مناطق سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه اتوبوس که در حال تخلیه تعداد زیادی کارتن بود مشکوک و به منظور بررسی بیشتر وارد عمل شدند.

وی اضافه کرد: در بازرسی از این اتوبوس تعداد ۵۸ کارتن حاوی دو هزار و ۸۸ عدد محلول های ضدعفونی کشف و یک متهم نیز دستگیر شد.

رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی افزود: ارزش این محموله ۸۳۰ میلیون ریال برآورد شده است.

کشف کالای قاچاق در مشهد 

جانشین فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی نیز  از عملیات ضربتی پلیس آگاهی و کشف محموله کالای قاچاق به ارزش هشت میلیارد و ۶۱۵ میلیون ریال خبر داد.  

سرتیپ  ابراهیم قربان زاده در این خصوص افزود: کارآگاهان مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی خراسان رضوی در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ هایی از نگهداری محموله سنگین کالای قاچاق در سه انبار دست یافتند.

وی اضافه کرد: کارآگاهان پس از کنترل و مراقبت های پوششی و شناسایی افراد سودجو، این انبارها را در محدوده غرب و حاشیه شمالی شهر مشهد شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی به طور ضربتی وارد عمل شدند.

او ادامه داد: پلیس در این عملیات هشت تن شیرخشک خارجی دامی گوساله بدون هر گونه اسناد گمرکی، ٧.٥ تن مغز بادام تولید کشور هندوستان و ۱۰ تن نخود تولید کشور کانادا را کشف کرد.

سرتیپ قربان زاده افزود: ارزش این محموله هشت میلیارد و ۶۱۵ میلیون ریال برآورد شده است و تحقیقات از سه فرد سودجو برای روشن شدن دیگر زوایای پرونده ادامه دارد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.