مسوول کانون خادمیاران آستان قدس رضوی شهرستان بردسکن گفت: خادمان آستان قدس رضوی با عطر پرچم متبرک حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا(ع)، قرائت صلوات خاصه و مداحی حال و هوای معنوی به پرسنل و بیماران بیمارستان ولی عصر (عج) بردسکن هدیه کردند.

حضور خادمان حرم رضوی در بیمارستان ولی عصر (عج) بردسکن

سعید نوری

به گزارش قدس آنلاین، علی اکبر رجب پور در این خصوص گفت: خادمیاران آستان قدس رضوی به پاس قدردانی و عرض خدا قوت به سربازان خط مقدم دفاع از سلامتی مردم، کادر درمانی و پرسنل بیمارستان ولی عصر (عج) بردسکن که این روزها برای مبارزه با ویروس کرونا از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزند با عطر پرچم متبرک حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) قرائت صلوات خاصه و مداحی حال و هوای معنوی به پرسنل و بیماران هدیه کردند.

وی تصریح کرد : این برنامه که با همکاری کانون خادمیاران رضوی بردسکن برگزار شد پرسنل و بیماران این بیمارستان را با توزیع ۴۵۰ پرس غذای متبرک مهمان امام مهربانی ها قرار دادند.

اضافه می شود تیم اعضامی خادمیاران حرم رضوی امشب در آستانه اذان مغرب و عشاء با ذکر رضا رضا شور و هیجانی وصف  ناپذیر در محل بیمارستان و پرسنل و بویژه بیماران ایجاد کردند که لحظاتی به یاد ماندنی بود.

خادمین با توزیع غذا و هدایای متبرک حرم رضوی ضمن ابلاغ سلام و پیام تولیت آستان قدس رضوی به تک تک بیماران و بخش بستری بیماران کرونایی ملاقات به عمل آوردند و ضمن دلجویی بیماران بستری دعای سلامتی کردند.

در این برنامه معنوی خادمین حرم رضوی از تلاش های کادر پزشکی و درمانی بردسکن که توانسته بودند بیش از ۵۰ بیمار کرونایی را بستری و مداوا کنند تقدیر بعمل آمد و اهدایی حرم رضوی را به رئیس مرکز بهداشت و رئیس بیمارستان ولی عصر (عج) بردسکن تقدیم نمودند.

اضافه می شود خادمین بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) در بدو ورود مورد استقبال معاون سیاسی امنیتی فرمانداری و فرماندهی سپاه این شهرستان قرار گرفت.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.