گیلان- رئیس پلیس راهور گیلان از کاهش ۸۶ درصدی فوتی ها در معابر شهری استان خبرداد و گفت: طرح محدودیت تردد همزمان در ۶ نقطه ورودی رشت و ۱۱۶ نقطه استان در حال اجراست و ترددهای بین شهری همچنان ممنوع است.

کاهش ۸۶ درصدی فوتی ها در معابر شهری گیلان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پلیس گیلان ،سرهنگ امیر طالبی ، در خصوص وضعیت ترددها در معابر شهری استان گیلان، اظهار کرد: طرح فاصله گذاری اجتماعی تا ۲۰ فروردین با جدیت اجرا می شود، مردم در روزهای اول اجرای طرح همکاری بسیاری خوبی داشتند اما از روز گذشته با اتمام تعطیلات نوروزی متاسفانه شاهد افزایش تردد خودروها در سطح معابر شهری هستیم.

رئیس پلیس راهور گیلان با بیان اینکه متاسفانه امروز تردد خودروها در سطح شهر بسیار زیاد بود و مردم همکاری روزهای گذشته را نداشتند، افزود: طرح محدودیت تردد همزمان در شش نقطه ورودی رشت و ۱۱۶ نقطه استان در حال اجراست و ترددهای بین شهری همچنان ممنوع است.

وی در خصوص وضعیت تصادفات در ایام تعطیلات نوروزی امسال نسبت به مدت مشابه، گفت: در تعطیلات نوروزی امسال ۸۶ درصد کاهش فوتی ها را در سطح معابر شهری شاهد بودیم و آمار فوتی ها طی ایام نوروز از ۱۶ نفر در سال گذشته به دو نفر کاهش یافته است.

سرهنگ طالبی در پاسخ به این سوال که چه تعداد خودرو در زمان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و ممنوعیت تردد اعمال قانون شدند؟ تصریح کرد: همزمان با هشتم فروردین که طرح ممنوعیت تردد در شهرها آغاز شد تاکنون بیش از ۱۴۰۰ برگ جریمه ۵۰۰ هزار تومانی صادر شده و همچنین ۳۵۰ خودروی متخلف هم توقیف شدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان تاکید کرد: از مردم می خواهیم همچنان به ممنوعیت ترددهای شهری و بین شهری دقت کنند، هدف از اجرای این طرح تامین سلامت جامعه و کم کردن مشکلات استان است زیرا با افزایش ترددها شاهد افزایش مشکلات جامعه و شیوع ویروس خواهیم بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.