مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف مشهد گفت: از ۲۹ اسفند تا ۱۶ فروردین ماه بالغ بر ۵۰۰ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن مصوبه تعطیلی توسط اماکن نیروی انتظامی پلمب شدند و حدود ۱۰ هزار اخطار کتبی و شفاهی نیز به واحدهایی که ساعت کاری را رعایت نکردند، داده شد.

پلمب ۵۰۰ واحد صنفی در مشهد به دلیل رعایت نکردن مصوبه تعطیلی

به گزارش قدس آنلاین، امیر دلداری، در خصوص پلمب برخی واحدهای صنفی به دلیل رعایت نکردن مصوبه تعطیلی، اظهار کرد: بر اساس مصوبات ستاد پیشگیری از ویروس کرونا و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی مقرر شده بود کلیه صنوف غیر ضروری تعطیل کنند که برخی تمکین نکردند و پلمب شدند.

وی افزود: از ۲۹ اسفند تا ۱۶ فروردین ماه هر روز ۲۸ اکیپ در سطح شهر حضور داشتند و بالغ بر ۱۲ تا ۱۳ هزار بازدید انجام دادند که بر اساس این بازدیدها بالغ بر ۵۰۰ واحد صنفی توسط اماکن نیروی انتظامی پلمب شدند و حدود ۱۰ هزار اخطار کتبی و شفاهی نیز به واحدهایی که ساعت کاری را رعایت نکردند، داده شد.

دلداری گفت: همه تصور می‌کنند که شنبه اولین روز کاری بوده، بنابراین عده‌ای مغازه‌های خود را باز کردند که امروز حجم آنها بیشتر شد، بنابراین ما برای پلمب آنها اقدام می‌کنیم. واحدهایی غیر ضروری که مصوبه را رعایت نکرده و فعالیت کنند، پلمب می‌شوند.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف مشهد در خصوص باز شدن اصناف مشهد از ۲۳ فروردین ماه، عنوان کرد: هنوز باز شدن اصناف قطعی نشده است. طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا ۲۰ فروردین تمدید شده و واحدهای صنفی باید تعطیل شوند. رسما چیزی در این رابطه به ما ابلاغ نشده، البته صحبت‌هایی در این خصوص است که باید برنامه‌ریزی‌هایی صورت بگیرد.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.