رییس بسیج دانش آموزی خراسان رضوی گفت: دانش آموزان بسیجی این استان به منظور مقابله با کرونا تاکنون ۳۰۰ هزار ماسک تولید کرده‌اند و ۲۰۰ هزار ماسک دیگر هم در دست تولید دارند.

دانش‌آموزان خراسان رضوی ۳۰۰ هزار ماسک تولید کردند

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام مهدی جعفری گفت: هفت کارگاه در مشهد و ۲۵ کارگاه در شهرهای این استان با فعالیت ۶۵۰ دانش آموز از روز ۲۴ اسفند پارسال اقدام به تولید ماسک کردند که ۶۵ درصد از این تعداد دانش آموزان دختر بسیجی هستند.

وی با بیان این که دانش آموزان هزینه‌هایی که برای اردوی راهیان نور و اعتکاف در نظر گرفته بودند را به تولید ماسک اختصاص دادند افزود: ماسک‌های تولید شده در دانشگاه علوم پزشکی مشهد ضدعفونی و استرلیزه می‌شود.

او ادامه داد: همکاری در ضدعفونی کردن معابر و خیابانها و اماکن عمومی از دیگر فعایت های دانش آموزان بسیجی است و تاکنون ۳۲۰ نقطه مشهد به وسیله دانش آموزان ضدعفونی شده است.

رییس بسیج دانش آموزی خراسان رضوی گفت: روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه هم دانش آموزان بسیجی با تهیه گل از جمعی از کادر پزشکی بیمارستانها که در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند و همچنین حافظان نظم و امنیت و پاکبانان شهر مشهد قدردانی کردند.

جعفری افزود: هم اینک دانش آموزان بسیجی به مناسبت ولادت امام زمان (عج) در نیمه شعبان هم در حال تهیه هزار بسته مواد غذایی برای نیازمندان استان هستند که در نیمه شعبان بین آنها توزیع خواهد شد.

‌منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.