بعد از آنکه نخست وزیر انگلیس چند روز قبل در پی ابتلا به کروناویروس به قرنطینه رفت، نامزد وی نیز با انتشار پستی در توئیتر فاش کرد که او نیز علائم اصلی ابتلا به این ویروس را داشته و هفته گذشته را به استراحت پرداخته است.

حال جانسون خوب نیست/نامزد نخست وزیر هم کرونا گرفت

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، به نقل از روزنامه دیلی میل، کری سیمونز، نامزد ۳۲ ساله بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس در توئیتر نوشت: "من یک هفته گذشته را به دلیل داشتن علائم اصلی ابتلا به کروناویروس به استراحت روی تختم گذراندم. من نیازی به اینکه تست کرونا بدهم نداشتم و بعد از هفت روز استراحت احساس میکنم رو به بهبودی هستم و حال بهتری دارم."

او در حالی این خبر را اعلام کرد که باردار است. او در ادامه این اظهاراتش نوشت: "اینکه هنگام بارداری به ویروس کووید-۱۹ مبتلا شویم به وضوح نگران کننده است. از دیگر زنان باردار نیز میخواهم که حتما به‌روزترین توصیه‌ها را که از نظر من بسیار مطمئن هستند خوانده و اجرا کنید."

جدیدترین آمار مربوط به ابتلای انگلیسی ها به ویروس کرونای جدید نشان داده که ۴۱۹۰۳ تن در این کشور به این ویروس مبتلا شده اند و تعداد ۴۳۱۳ انگلیسی نیز در اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

نادین دوریس، وزیر بهداشت انگلیس نیز که سه هفته پیش خبر ابتلایش به کروناویروس اعلام شد، به پست سیمونز واکنش داده و در توئیتر نوشت: در این مدت م

منبع: ایسنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.