۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
کد خبر: 699240

معاون صدای رسانه ملی با تشریح اقدامات مهم معاونت صدا در نوروز۹۹، از تداوم برنامه ریزی ها برای همراهی هرچه بیشتر با مردم و مسئولین در شرایط خاص فعلی کشور خبر داد.

اقدامات مهم شبکه های رادیویی در نوروز ۹۹

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، حمید شاه آبادی معاون صدا، ضمن اشاره به متفاوت بودن شرایط نوروز ۹۹ نسبت به سالیان گذشته، گفت: با توجه به نام گذاری سال «جهش تولید» و شیوع ویروس کرونا، فضای متفاوتی در کشور ما وجود دارد. طعبیتاً این مسأله بر روی کنداکتور برنامه های رادیویی نیز تاثیر زیادی داشت و از اوایل اسفند تغییرات در برنامه ها را دستور کار خود قرار دادیم.

وی ادامه داد: ماموریت ویژه ای را در شرایط فعلی تعریف کرده و با محوریت شبکه رادیویی سلامت، ستاد کرونا را در معاونت صدا ایجاد کردیم که در این راستا بیش از ۱۳۶۶ ساعت برنامه در همه شبکه های ملی و سراسری ما در بیش از ۳ هزار قسمت تولید و پخش شد.

شاه آبادی توجه به قالب های مختلف برنامه سازی را مهم دانست و بیان کرد: در شرایط کنونی کشور در عرصه برنامه سازی رادیو باید به ساختارها و قالب های مختلف توجه می کردیم و چیدمان برنامه ها را تغییر می دادیم و به گونه هایی مثل مسابقه که برای مردم جذاب تر است توجه بیشتری می کردیم و از طرفی هم به دلیل کاهش ترددها، کمبود سفر و استفاده کمتر مردم از گیرنده های رادیویی در داخل اتومبیل، مخاطب در منزل را هدف قرار دادیم.

وی اظهار کرد: تهیه ده ها نمایش رادیویی که با استقبال مردم همراه بود از اقدامات ویژه رادیو نمایش و اداره کل نمایش های رادیو بود. همچنین طنز در برنامه های رادیو به طور جدی مطرح شد به نحوی که همه شبکه ها در این زمینه اقدامات مناسبی را انجام دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.