️معاون خدمات شهری شهرداری مشهد از بکارگیری کلیه تجهیزات و امکانات مدیریت شهری و آماده باش ۵۰ ایستگاه اتش نشانی برای رفع هرگونه اب گرفتگی در سطح شهر در پی بارش شدید عصر امروز خبر داد.

️آماده باش کامل مدیریت شهری در پی بی سابقه ترین بارش باران از عصر امروز

به گزارش قدس آنلاین و به گزارش روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد علیرضا صحراگرد، در این خصوص گفت: با توجه به اطلاعیه هواشناسی مبنی بر بارش های رگباری توام با رعد و برق، وزش باد شدید، بارش تگرگ، احتمال آبگرفتگی، ایجاد رواناب و سیلاب از بعدازظهر امروز تا فردا صبح در سطح استان، تمامی امکانات خدمات شهری برای مقابله با هر گونه آب افتادگی در سطح شهر بصورت آماده باش درآمد.

وی افزود : ۱۲۵ دستگاه تانکر، ۱۳ دستگاه پمپ خودمکش، ۱۲۰ دستگاه موتور پمپ سیار و ۲۰۹۰۰ کیسه شن در سطح شهر بصورت آماده باش مستقر شده است.

یعقوبی تصریح کرد: حدود ۵۰۰ نیروی آتش‌نشان به همراه ماشین آلات و تجهیزات مربوطه در ۵۰ ایستگاه‌ و پایگاه‌ آتش‌نشانی و حوزه‌های فرماندهی و ستادی این سازمان در آماده‌باش کامل می باشند.

وی افزود: همچنین ۵ دستگاه لودر و تمامی عوامل کارگری برای رفع هرگونه آب افتادگی در سطح شهر به حالت اماده باش در آمده است.

وی در پایان گفت: از شهروندان تقاضا می شود در صورت تداوم بارندگی ها از تردد غیر ضروری در سطح شهر خودداری کرده و چنانچه با مشکل تجمع آب در منازل و معابر رو به رو شدند به ترتیب با دو شماره ۱۲۵ و ۱۳۷ تماس حاصل نمایند تا همکاران ما در اسرع وقت موارد را مرتفع کنند.

لازم به ذکر است شرایط آماده‌باش تا برگشتن وضعیت عادی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.