بر اساس سازوکار توزیع ۱۰ هزار میلیارد تومان منابع همسان سازی، حقوق بازنشستگان بیش از ۴ میلیون تومان شد.

میانگین حقوق بازنشستگان ۴ میلیونی شد/ افزایش متوسط حقوق کارمندان به ۵.۴ میلیون تومان

قدس آنلاین؛  در تبصره ۱۲ قانون بودجه سال ۱۳۹۹ به همسان سازی حقوق بازنشستگان  و مستمری بگیران لشگری و کشوری اشاره شده است.
توزیع ۱۰ هزار میلیارد تومان منابع همسان سازی که با پیشنهاد کانونهای بازنشستگان  انجام شد، بر این اساس به طور متوسط ۹۰۰ هزار تومان به حقوق مشمولان در ۲۰ گروه شغلی اضافه می‌شود.

بر اساس سازوکار نهایی توزیع ۱۰ هزار میلیارد تومان منابع مذکور، حقوق بازنشستگان، بیش از ۴ میلیون تومان شد. بر این مبنا این رقم در سال جاری حدود ۳۰ درصد افزایش یافته است. گفتنی است میانگین حقوق بازنشستگان کشوری در سال ۹۹ حدود ۳.۸ میلیون تومان خواهد بود که ۳۱ درصد رشد کرده است. همچنین میانگین درآمد کارمندان دولت ۵.۴ میلیون شده است.

سازمان برنامه و بودجه کشور ,

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اصغر ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    1 0
    واسه کارگران چیکار میکنید پس ما آدم نیستیم این سالم 200تومان میزارید روحقوقمون الی برکت ا..
  • بازنشسته ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    0 0
    همسان سازی یا ؟؟؟سیاست و نیرنگ جدید به نفع رییس ورواسای بازنشست شده وبه اصطلاح بازی با کلمات و درعمل همون که بود بدترشده.... یه جورایی بجز خودیها بقیه باید دریه حدی بمانند و البته کسی هم ازگرسنگی نمیره.... خداییش به عواملی که بعنوان فاکتور در همسانسازی حقوق موثرند کمی دقت کنید..... اونایی که ازسال 94به بعد با30سال خدمت که البته با پست مدیریتی بازنشست نشدن حتی اگردرمشاغل سخت و باهرمدرک بالایی که بازنشست شده باشنداز این 4سالی که همسانسازی انجام گرفته دریغ از یک ریال همسان سازی که به حقوقشون اضافه شده باشه واینطور که ادامه داره فاصله حقوقشان باشاغلین و همگروه هاشون که باپست مدیریتی بازنشسته شدن بیشتروبیشتر میشه و لعنت خدا برکسانی که عوامل موثر برای همسانسازی رو با این تبعیض فاحش به تصویب رسوندن... حقوق ما که 30سال در سخت ترین شرایط کار کردیم و توان حتی یک روز اضافه ماندن در شغلمون برامون باقی نمونده بود باهمون افزایش 15درصدی و حقوق کسایی که مدیر ادارات بودن وجاشون راحت و باخدم و حشم ودربان و مسول دفتر و بادیگارد و راننده و هزارنوع امتیازات ویژه که داشتند و حتی اگه قانون اجازه میداد راضي بودند  30سال که چه عرض کنم  تا آخر عمرهم  همونطور درهمون پست باقی بمونند با احتساب اضافه خدمت بیش از 30 سال براشون محاسبه بشه و حقوقهای بالاشون بازم بالاتر بره و 120 درصد اضافه بشه بعد اسمشم میزارن همسان سازی....