سهامداران و طلبکاران شرکت پردیسبان برای دریافت بدهی خود تا مورخه ۹۹/۲/۶ به سایت www.pardisbannew.ir مراجعه و ثبت نام کنند.

طلبکاران شرکت پردیسبان برای دریافت بدهی خود اینترنتی ثبت نام کنند

به گزارش قدس آنلاین، ضمن تشریح آخرین وضعیت روند اجرایی پرونده پردیسبان (۱۳۹۶/۱/۱۶) از ذینفعان و سهامداران این شرکت خواست تا برای پیگیری مطالبات خود تنها از طریق سایت www.pardisbannew.ir اقدام کنند. 

پیرو اطلاعیه سابق در خصوص روند اجرای حکم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران در نظام اقتصادی کشور شعبه مستقر در مشهد مقدس در خصوص پرونده شرکت پردیسبان، به استحضار سهامداران و طلبکاران شرکت پردیسبان می‌رساند، با عنایت به وصول بخشی از اموال معرفی شده از جانب محکومین، دادسرای عمومی و انقلاب مشهد مقدس به لحاظ شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و عدم امکان مراجعه حضوری افراد، سایتی به آدرس www.pardisbannew.ir را برای این منظور در نظر گرفته است که کلیه سهامداران و طلبکاران شرکت پردیسبان می‌بایست تا مورخه ۹۹/۲/۶ به این سایت مراجعه و نسبت به ثبت مدارک و مشخصات خود اقدام کنند تا پس از ثبت کلیه اطلاعات سهامداران، بدون مراجعه حضوری افراد، نسبت به واریز وجه به حساب آن‌ها اقدام شود.

گفتنی است؛ کلیه سهامداران و طلبکاران شرکت پردیسبان در کشور (اعم از مشهد، تهران و ...) می‌بایست از طریق این سایت اقدام کنند و به نکات و هشدارهای مندرج در سایت توجه کنند.

منبع: دادگستری خراسان رضوی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 6
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سید امین ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
    0 0
    من ازثبت نام جا موندم چقدر اطلاع رسانی بد و ضعیف بوده لطفا راهنمایی کنید
  • جواد موسوی ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
    0 0
    من از ثبت نام جا موندم لطفا راهنمایی کنید