همدان- استاندار همدان گفت : نقش هیئت‌ اندیشه‌ ورزان باید در توسعه استان نمود عینی پیدا کند.

نقش هیئت‌ اندیشه‌ ورزان باید در توسعه استان عینیت پیدا کند

به گزارش قدس آنلاین ، سید سعید شاهرخی استاندار همدان شامگاه یکشنبه در نشست با هیئت اندیشه ورزان جوان در روز میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان اظهارکرد:تبادل نظر و دیدگاه درباره مسائل استان، باید از اولویت‌های هیئت اندیشه ورزان جوان باشد.

شاهرخی افزود: تقویت ساختار و جایگاه  هیئت‌اندیشه‌ورزان جوان یکی از برنامه‌های در دست پیگیری در استان است.،و اینکه جوانان استان می‌توانند نقش بسزایی در دست‌یابی به برنامه‌های تعریف شده در سند توسعه استانی، داشته باشند که مجموعه مدیریتی استان به دنبال تحکیم جایگاه جوانان هستند.

وی در ادامه بیان کرد: یکی از اهداف بلند مدت ما، نهادینه ‌کردن نقش جوانان در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی است

استاندار گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی موظف هستند با تمام تلاش، زمینه را برای حضور جوانان مهیا کنند،،که جوانان باید مطالبه‌گر بوده و در روند اداره امور جامعه (درحوزه‌های مختلف) حضور موثرتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه هم دولت تدبیر و امید، و هم شخص رئیس‌جمهور به دنبال جذب جوانان و ایده‌ها و برنامه‌های آنان بوده‌اند افزود:  امیدواریم شهرستان‌های استان همدان در راستای به‌کارگیری ظرفیت‌های جوانان در شهرستان‌ها از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

شاهرخی تاکید کرد: جوانان استان در تصمیم‌گیری‌ها جسور و در توانمندی‌ها نیز دارای ذهن‌های خلاقی هستند، از این ظرفیت باید در توسعه استان استفاده شود.

استاندار بیان کرد: هیئت‌های اندیشه ورزان جوان باید در سال جدید برنامه‌های عملیاتی ارائه کنند تا دستگاه‌های اجرایی از آن‌ها استفاده کنند.

شاهرخی در پایان افزود: نهال هیئت‌اندیشه‌ورزان جوان اکنون به درخت تنومندی تبدیل شده است و باید منتظر ثمرات آن باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.