مدیرعامل گروه شرکتهای پدیده شاندیز از درج نماد معاملاتی پدیده( گتوشا) در فهرست اوراق بهادار بازار پایه فرابورس ایران خبر داد.

درج نماد پدیده در بازار فرابورس ایران

به گزارش قدس آنلاین،   نیما ملائی ضمن تبریک این اقدام اساسی و مهم در پیشبرد مسیر توسعه اقتصادی  به سهامداران پدیده شاندیز گفت: خدا را شاکر و سپاسگزاریم که با اتکال به ذات اقدس الهی، همراهی و صبوری سهامداران عزیز و همت خدمتگزاران شما در گروه شرکتهای پدیده شاندیز با موافقت کمیته درج شرکت فرابورس ایران، نماد گتوشا در بازار پایه فرابورس ایران درج شد. بدیهی است آغاز معاملات سهم در فرابورس طی روزهای آتی با پیغام ناظر بازار به طور رسمی آغاز می گردد. 

وی افزود: بر اساس ماده ۳۶ قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور و موافقت کمیته درج شرکت فرابورس ایران، شرکت توسعه بین المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز (سهامی عام) به عنوان دویست و چهل و پنجمین نماد معاملاتی در بازار پایه- تابلوی نارنجی درج گردید.

ملائی خاطر نشان ساخت: همچنین به اطلاع سرمایه گذاران و سهامداران گرامی می رساند، صورت های مالی و سایر اطلاعات شرکت توسعه بین المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز(سهامی عام) از طریق کدال سیستم اطلاع رسانی ناشران- سازمان بورس و اوراق بهادار) در دسترس می باشد.


 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.