همدان - معاون تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان گفت: رانندگان تاکسی همدان برای واریز بسته حمایت معیشتی و تسهیلات دو میلیون تومانی به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی شدند.

بسته حمایت معیشتی به ۴۰۰ راننده تاکسی در همدان اختصاص داده شد

به گزارش قدس آنلاین، میلاد کریمی معاون تاکسیرانی شهرداری همدان ،پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران  اظهار کرد: از روزهای نخستین شیوع کرونا آموزش لازم برای ضدعفونی خودروهای حمل و نقل عمومی در همدان انجام شد، وبیش از یک هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده بین رانندگان تاکسی همدان توزیع شد.

کریمی افزود: در چندین نوبت ضدعفونی کامل تاکسی‌های ون در کارواش انجام و مهر «ضدعفونی شد» در این تاکسی‌ها الصاق می‌شد.

وی با بیان اینکه از اولین روز فروردین ماه امسال، تنها ۲۰ درصد از ظرفیت تاکسیرانی همدان در حال فعالیت هستند و به طور مداوم ضدعفونی می‌شوند، یادآور شد: تاکسی‌های ون نیز تا ۳۰ فروردین از فعالیت منع شده‌اند.

معاون تاکسیرانی شهرداری همدان در خصوص حمایت مالی از رانندگان تاکسی همدان، بیان کرد: بر اساس پیگیری اتحادیه سراسری، لیست اسامی ۴۰۰ هزار راننده تاکسی در کشور برای واریز بسته معیشتی و همچنین اعطای تسهیلات دو میلیون تومانی به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تحویل داده شد.

کریمی با بیان اینکه شهر همدان پنج هزار راننده تاکسی دارد، افزود: پیگیری برای تخصیص بیمه بیکاری رانندگان حمل و نقل عمومی نیز در حال انجام است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.