۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
کد خبر: 699367

احتمال بازگشت مهاجم پرتغالی به رئال مادرید وجود دارد.

احتمال بازگشت رونالدو به رئال مادرید

قدس آنلاین: به گزارش ایسنا و به نقل از بی ساکر، در مورد بازگشت نیمار به بارسلونا و احتمال حضور ارلینگ هالند یا کیلیان ام‌باپه در رئال مادرید صحبت می شود. با این حال بمب نقل و انتقالات می‌تواند خبری باشد که هر لحظه به واقعیت نزدیک می شود یعنی بازگشت کریستیانو رونالدو به سانتیاگو برنابئو. 

در روزهای اخیر اخباری درباره جدایی مهاجم پرتغالی از یوونتوس به خاطر بحران کرونا منتشر شده بود که در حد شایعه و نظر بود. با این حال کوریه دلو اسپورت با پرداختن به این موضوع احتمال این انتقال را به واقعیت نزدیک کرد. نشریه ایتالیایی نوشت که رونالدو در حال بررسی شرایط است که اگر امکانش باشد پس از دو سال به مادرید برگردد. در تورین همه چیز بر وفق مراد بازیکن پرتغالی نیست و او ترجیح می‌دهد مسیر دیگری را طی کند. 

رونالدو دو سال دیگر با یوونتوس قرارداد دارد اما هرگز یک جابجایی گرانقیمت دیگر را نادیده نمی گیرد. با این که چنین خداحافظی هایی همیشه ناخوشایند است اما  همچنان رابطه فلورنیتینو پرس (رییس باشگاه رئال مادرید) و رونالدو خوب است. این نکته را نباید فراموش کرد که او چند ماه پیش جایزه مارکا را به ستاره پرتغالی اهدا کرد.

همچنین علاقه رونالدو به رئال مادرید کاملا آشکار است و او پس از لغو دیدار یوونتوس و اینتر به خاطر  کرونا خود را به سانتیاگو برنابئو رساند تا شاهد پیروزی رئال مادرید در ال کلاسیکو باشد.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.