۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
کد خبر: 699384

نماینده ورامین در مجلس با بیان اینکه قرنطینه کامل کشور به مدت یک ماه حیاتی است،گفت: عادی سازی موضوع ویروس کرونا خدمت به کشور نیست خسارات جبران ناپذیری در پی دارد.

نقوی حسینی: عادی سازی کرونا خدمت به کشور نیست

قدس آنلاین: سید حسین نقوی حسینی ، با ضمن انتقاد به تصمیم هیئت رئیسه مبنی بر برگزاری جلسات علنی مجلس به صورت حضوری در هفته جاری، گفت: در شرایط کنونی و خطر جدی ویروس کرونا و ضرورت حیاتی مقابله با این ویروس، تشکیل جلسه حضوری به ویژه مجلس و همچنین کمیسیون های تخصصی مجلس ، خلاف دستورات پزشکی است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: برگزاری جلسه علنی مجلس به معنی جمع شدن 290 نماینده در صحن پارلمان نیست  در واقع جمع شدن 2000 نفر از کارمندان، کارشناسان، مدیران، مسئول و حفاظت و همچنین راننده و ... در یک مکان است و این واقعا کار نادرستی است.

نماینده مردم ورامین در مجلس، ادامه داد: وقتی زیارت اماکن مقدسه، مدارس و مسابقات ورزشی تعطیل می شود، تشییع جنازه و مراسم ختم ممنوع می شود تشکیل جلسه 2000 نفره به معنی سردرگم کردن مردم است.

نقوی حسینی با بیان اینکه قرنطینه کامل کشور به مدت یک ماه حیاتی است، تصریح کرد: عادی سازی موضوع ویروس کرونا خدمت به کشور نیست خسارات بلند مدت و جبران ناپذیری در پی خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.