رئیس کمیته امداد شهرستان بردسکن گفت: در راستای بحث رسیدگی به محرومان و اقشار آسیب پذیر و همچنین در غالب پویش نظر سلامت تعداد ۸۰۰ پک غذایی و بهداشتی بین خانواده‌ها و اقشار آسیب پذیر و از کار افتاده توزیع شد.

توزیع ۸۰۰ سبد معیشتی و پک بهداشتی بین خانواده‌ها و اقشار آسیب پذیر بردسکن

به گزارش قدس آنلاین،  سید کاظم حسینی در بازدید از مرکز نیکوکاری در انابد در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین، اظهار کرد: کمیته امداد در حمایت از اقشار آسیب پذیر کمک‌هایی را در بُعد های مختلف اعم از پک های بهداشتی و معیشتی از طریق کمک‌های مردمی و خیرین جمع آوری کرده است که این پک‌ها شامل قند، برنج، ماکارونی، تن ماهی، روغن و پک بهداشتی نیز شامل دستکش، مواد شوینده و ماسک می باشد که بین اقشار آسیب پذیر و افراد از کار افتاده توزیع شد.

 وی افزود: با کمک خیرین و نیکوکاران شهرستان و غیر شهرستانی توانستیم تاکنون با همکاری مراکز نیکوکاری در شهر بردسکن و انابد پک‌های بهداشتی و غذایی به ارزش ۱۲۰ میلیون تومان و ارزش هر پک ۱۰۰ هزار تومان بین افراد توزیع گردد.

حسینی با بیان اینکه شیوع کرونا باعث شد کارگران فصلی و روز مرد از کار خود بیکار شوند، گفت: با توجه به گرفتاری مردم و از کار افتادگی کارگران فصلی مردم کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به کمیته امداد تحویل دهند تا در اسرع وقت با حفظ آبرو بین محرومین و افراد نیازمند توزیع شود.

 رئیس کمیته امداد بردسکن افزود: کد دستوری #۵۱۲۰*۸۸۷۷* در خدمت مردم است که بتوانند کمک‌های نقدی خود را از این طریق واریز کنند تا بتوانیم بسته های معیشتی بعدی را برای مردم و اقشار آسیب پذیر آماده کنیم.

اضافه میشود؛ یکی از خیرین ۱۳ کارتن قند به پویش نذر سلامت کمک کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.