۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
کد خبر: 699406

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: در پی بارش‌های روز گذشته راه ارتباطی هفت روستا در شهرستان‌های سرخس و تربت‌جام این استان تا اطلاع بعدی مسدود است.

هفت راه روستایی در خراسان رضوی مسدود شد

به گزارش قدس آنلاین،  ابراهیم نصری افزود: راه‌های ارتباطی روستاهای شوریجه سفلی، کلاته صاحب‌داد، پس‌کمر و جاده مرزی کال‌سرخ در شهرستان سرخس و کمرچه، هرکاره و میخک در شهرستان تربت‌جام به دلیل بارش شدید باران، طغیان رودخانه و آبگرفتگی جاده تا اطلاع بعدی مسدود اعلام شده است.

وی ادامه داد: پیش از این نیز به دلیل بارندگی شدید راه روستاهای سنگانه، قلیچ آباد، قرستان و بابا فرجی در شهرستان کلات مسدود اعلام شده بود که با تلاش راهداران و فروکش کردن سیلاب این مسیرها بازگشایی شد.

وی گفت: در حال حاضر تردد در همه جاده‌های اصلی استان به صورت عادی و روان در جریان است.  

فرماندار بینالود نیز گفت: بارندگی‌های دیروز به برخی روستاهای بخش طرقبه این شهرستان خسارت وارد کرد.

سید حسن حسینی افزود: به علت طغیان رودخانه تعدادی دیوار در حاشیه رودخانه تجر تخریب و همچنین برخی منازل روستای تجر دچار رطوبت زدگی شد و قسمتی از جاده این روستا نیز تخریب گردید.  
وی ادامه داد: بخش‌هایی از دیوار ساحلی و راه باغات خارج از روستای مایان وسطی تخریب و به آسیب هایی که در سال‌های گذشته وارد شده بود افزوده شده و بخش‌هایی از جاده ارتباطی روستای کردینه نیز تخریب شد.

اداره‌ کل هواشناسی خراسان رضوی پیش از این با صدور اخطاریه‌ای اعلام کرده بود شدت بارش‌ها طی روزهای  ۱۷ و ۱۸ فروردین در این استان افزایش خواهد یافت که منجر به بروز روان آب، آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیل‌ها در برخی مناطق استان خواهد شد.  

خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۵۷۵ کیلومتر راه دارد که ۶ هزار و ۴۲۲ کیلومتر آن بین شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر آن راه روستایی است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.