عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت:‌ قرار است در جلسه عصر امروز تعدادی از اعضای این کمیسیون با محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش دیدار کرده و زمان بازگشایی مدارس، برگزاری امتحانات نهایی و کنکور را بررسی کنند.

کمیسیون آموزش مجلس زمان بازگشایی مدارس و برگزاری کنکور را بررسی می‌کند

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، سید محمد جواد ابطحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به جلسه عصر امروز با تعدادی از اعضای این کمیسیون با محسن حاجی‌میرزایی گفت: قرار است در این جلسه زمان بازگشایی مدارس و برگزاری کنکور بحث و بررسی شود.

وی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا در کشور منجر به تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها و تعویق زمان برگزاری کنکور شده است، افزود: باید تکلیف بازگشایی مدارس و برگزاری امتحانات نهایی تبادل نظر بین وزیر آموزش و پرورش و برخی اعضای کمیسیون آموزش مجلس صورت گیرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: چون تعطیلی مدارس احتمالا منجر به تعویق زمان برگزاری کنکور خواهد شد نیاز است درباره زمان برگزاری کنکور هم با وزرای مربوطه تبادل نظر شود.

ابطحی گفت: در این جلسه همچنین میزان تاثیرگذاری آموزش از راه دور در شرایط فعلی که مدارس و دانشگاه‌ها تعطیل است، تبادل نظر خواهد شد.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.