بخشی از اطلاعات گوشی بعدی سری نوت سامسونگ در وب سایت Geekbench منتشر شد.

سامسونگ گلکسی نوت ۲۰+ ۵G در Geekbench با رم ۸ گیگابایتی ظاهر شد+ عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، سامسونگ سری Galaxy Note ۱۰ را در ماه  آگوست سال گذشته راه اندازی کرده بود، اکنون گزارش می شود که جانشین آن در وب سایت معیار Geekbench ظاهر شده است.

گوشی هوشمند Galaxy Note ۲۰+ ۵G با شماره مدل SM-N۹۸۶U درج شده است. حدس زده می‌شود که‌ این نسخه ایالات متحده است ، زیرا Note ۱۰+ ۵G شماره مدل SM-N۹۷۶U را حمل می کند. لیست Geekbench همچنین برخی مشخصات اصلی این گوشی هوشمند Galaxy Note نسل بعدی را فاش می کند که اولین بار توسط SamMobile مشاهده شد. هنوز تا زمان راه اندازی گلکسی نوت ۲۰ چند ماه باقی مانده است و نمی‌توان در مورد ویژگی‌های این گوشی هوشمند با اطمینان صحبت کرد.

گلکسی نوت ۲۰+ ۵G با رم ۸ گیگابایتی ذکر شده است اما انواع حافظه و مدل های بیشتری در این سری قطعاً وجود خواهد داشت و این دستگاه Android ۱۰ را به صورت پیش فرض اجرا خواهد کرد.



لیست Geekbench نشان می دهد مادربرد Note ۲۰+ ۵G با کدگذاری شده ‘kona’ که پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ است کار می کند، با این حال ، کد منبع این لیست نشان می دهد که سرعت پردازنده به جای اینکه ۲.۸۴ گیگاهرتز به حضور تراشه ناخوانده اسنپدراگون ۸۶۵+ وصل شود ، با سرعت ۳.۰۹ گیگاهرتز تنظیم می‌شود. انتظار می‌رود سامسونگ در مناطقی مانند آسیا ، Galaxy Note ۲۰+ ۵G را به تراشه داخلی انحصاری Exynos خود سامسونگ مجهز کند. در عملکرد ، گلکسی نوت ۲۰+ ۵G در تست های تک هسته ای و چند هسته‌ای به ترتیب ۹۸۵ و ۳۲۲۰ امتیاز کسب کرده است.

به غیر از لیست Geekbench ، اطلاعات دیگری در مورد Galaxy Note ۲۰+ ۵G در دست نیست. به تازگی ، یک تصویر درز شده از مورد گلکسی نوت ۲۰ توسط رونالد کوانت به اشتراک گذاشته شد که یک ماژول بزرگ دوربین مستطیل شکل را در پشت آن فاش می کند که همان Galaxy S۲۰ Ultra است.

سامسونگ هنوز سری گلکسی نوت ۲۰ را تأیید نکرده است و احتمالاً این برند درست مانند سری نوت ۱۰ از این اسمارت فون رونمایی خواهد کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.