معاون اول رئیس جمهور امروز با حضور در شهرک صنعتی نصیرآباد رباط کریم کارخانه تولید انواع ماسک پزشکی و فیلتر دار را افتتاح کرد.

افتتاح کارخانه تولید ماسک با حضور جهانگیری

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور صبح امروز (سه شنبه) با حضور در شهرک صنعتی نصیرآباد رباط کریم کارخانه تولید انواع ماسک پزشکی و فیلتر دار را افتتاح کرد.

این کارخانه با تولید روزانه ۳۰ هزار انواع ماسک فیلتردار و قابل استفاده در بیمارستان‌ها را تولید و نیازمندی‌های داروخانه‌ها و مراکز درمانی استان تهران را تامین می‌کند.

مجموعه گروه صنعتی یحیی که تا پیش از این در زمینه تولید انواع کفش‌های ایمنی فعالیت می‌کرده است همزمان با شیوع و گسترش بیماری کرونا در کشور با تغییر برخی از خط‌های تولیدی خود و سرمایه گذاری ۵۰ هزار میلیارد ریال انواع ماسک چند لایه که دارای مجوز اداره تجهیزات پزشکی است تولید می‌کند.

در حال حاضر ۲۵۰ نفر در این واحد صنعتی مشغول به کار هستند. وزیر صنعت، معدن و تجارت و استاندار تهران معاون اول رئیس جمهور را در این بازدید همراهی کردند.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
    0 0
    سلام ای کاش درزمانی که مردم در قرنطینه به سر می بردند و اوقات خود را با برنامه های تلویزیون پر می کردند واز طرفی کشور با کمبود ماسک ودستکش مواجه بود دولت موارد اولیه وآموزشهای لازم را برای تولید ماسک در اختیار مردم قرار می دادند تا خانواده ها در منزل به تولید ماسک اقدام می نمودند وبا دریافت اندک مزدی هم برای خانواده سرگرمی وهم برای ملت ماسک وحتی مازاد آن را پس از بسته بندی به خارج از کشور صادر می نمودند واز این طریق در آمدی هم برای کشور محسوب می شد.