رئیس کمیته امداد امام خمینی خلیل آباد گفت: از مبلغ ۱۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی سهم این شهرستان توسط کمیته امداد که معین اقتصادی این شهرستان میباشد، تا کنون ۱۲ میلیارد و۵۰۰میلیون تومان توسط بانک های عامل پرداخت شده است که این مبلغ در اختیار ۳۱۹ نفر قرار گرفته است.

جذب ۹۷ درصدی تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد در خلیل آباد

مجید نوری

به گزارش قدس آنلاین،  محمد رضا حسین پور اظهار کرد : طرح های پرداخت شده  در زمینه های کارفرمایی، کارگاهی ونیز طرح های مختلف کشاورزی ودامداری بوده است، تاثیر زیادی را در ایجاد اشتغال  داشته است.
وی با اشاره به اینکه تعدادی از کارگاهای صنعتی براثر ویروس کرونا نیمه فعال هستند، افزود: مابقی طرح های متقاضیان فعالیت خود را دارند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خلیل آباد همچنین از توزیع ۷۰۰ پک غذایی و بهداشتی بین خانواده های قشر آسیب سیب پذیر خبر داد و گفت: در راستای بحث رسیدگی به محرومان وقشرهای آسیب پذیر و همچنین در قالب پویش نذر سلامت تعداد ۷۰۰ پک غذایی و بهداشتی بین خانواده ها و قشرهای آسیب پذیر و از کار افتاده  درسطح روستاهای  این شهرستان توزیع شد.
 حسین پور اظهار کرد: کمیته امداد در حمایت ازقشرهای آسیب پذیر کمکهایی را در حوزه های مختلف اعم از پک های بهداشتی و معیشتی از طریق کمکهای مردمی و خیران جمع آوری کرده است که این پکها شامل قند، برنج، ماکارونی، تن ماهی، روغن و پک بهداشتی نیز شامل دستکش، مواد شوینده و ماسک است که بین قشرهای آسیب پذیر و افراد از کار افتاده توزیع شد.
وی میزان کمکهای خیرین را ۱۲۵ میلیون تومان  وکمکهای استانی این نهاد را ۲۵ میلیون تومان اعلام کرد.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.