رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی از مشارکت بیش از صدهزار نفر از دلدادگان خاندان عصمت و طهارت(ع) در ختم‌های قرآنی روز میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) حرم مطهر رضوی به صورت مجازی خبر داد.

مشارکت بیش از صدهزار نفر در ختم‌های قرآنی میلاد حضرت علی‌اکبر(ع)

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی شجاع گفت: همزمان با یازدهمین روز از ماه شعبان‌المعظم که مصادف با فرخنده میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) بود، هزار و ۵۲۱ نفر از طریق فضای مجازی در ختم‌های قرآنی حرم مطهر رضوی مشارکت کردند.
وی تصریح کرد: این افراد با فعالیت واحد ختم تلاوت نور اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی و از طریق طرح قرآنی «یا ضامن آهو» (رابطین حرم مطهر رضوی) این واحد قرآنی در فضای مجازی برای انجام ختم‌های قرآنی، ادعیه و زیارت این روز ثبت‌نام و اعلام آمادگی کردند.
شجاع افزود: در شب و روز میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) شرکت کنندگان در طرح ختومات قرآنی از سراسر کشور، برای انجام هزار و ۵۰۸ ختم قرآن کریم و ۵ میلیون و ۸۸۸ هزار و ۶۴۹ ختم‌سوره‌های این کتاب آسمانی اعلام آمادگی کردند.
وی اظهار کرد: در این روز همچنین ۹۸ میلیون و ۲۸۲ هزار و ۲۷۵ ختم صلوات، یک میلیون و ۷۶۶ هزار و ۹۰۷ ختم صلوات خاصه امام رضا(ع) و ۵۹۰ هزار و ۶۴۹ ختم زیارات مختلف توسط اعضای مجموعه یاضامن آهو در سراسر کشور انجام شد.
رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در ختومات قرآنی واحد ختم تلاوت نور حرم مطهر رضوی می‌توانند از طریق فضای مجازی در پیام‌رسان‌ ایتا به آدرس (@yazamenahoo_۸) و در پیام رسان سروش به آدرس (@yazamenahoo_۸۸) به مجموعه «یاضامن آهو» (رابطین حرم مطهر رضوی) مراجعه و برای انجام این ختومات ثبت نام و اعلام آمادگی کنند.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.