گیلان- استاندار گیلان از خروج بیمارستان های رسول اکرم و نیروی دریایی رشت از حالت ایزوله خبر داد و گفت: از ۱۹ فروردین هیچگونه بیمار کرونایی در این بیمارستان ها پذیرش نخواهند شد.

بیمارستان رسول اکرم(ص) و نیروی دریایی رشت از حالت ایزوله خارج شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان ،ارسلان زارع با بیان اینکه در برخی از کشورها با استفاده از قوه قهریه به مقابله با این ویروس پرداختند گفت: ملت شریف ایران و گیلان داوطلبانه به جنگ با این ویروس رفتند و در غالب گروه ها و تشکل های مردم نهاد اقدامات خوبی انجام دادند.

استاندار گیلان با تاکید بر پرهیز حضور غیرضروری مردم در اجتماعات و خیابان ها، خاطرنشان کرد: براساس تصمیم ستاد ملی، محدودیت تردد خودروهای غیربومی تا پایان فروردین ادامه داشته؛ اما با توجه به آغاز فصل کشاورزی و تردد شهروندان برای حضور در مزارع شالیزاری تردد بین شهرستانی تسهیل خواهد شد.

وی یکی دیگر از تصمیمات ستاد عالی مقابله با کرونا را آغاز به کار اصناف و کسب و کارهای کم ریسک پس از ۲۳ فروردین عنوان کرد و افزود: بررسی های لازم باید از سوی سازمان های مربوطه برای مشاغل پر ریسک انجام شود تا به محض اعلام آغاز فعالیتشان، شروع به کار کنند و خطری جامعه و آنها را تهدید نکند.

استاندار گیلان با بیان اینکه در ستاد استانی میتوان تصمیماتی درون استانی داشته باشیم گفت: حفظ سلامت و مدیریت این بیماری بسیار مهم است؛ بنابراین  باید تصمیمات خردمندانه در این ستاد گرفته شود.

وی با بیان اینکه نمی توانیم خط های تولید را تعطیل کنیم، یادآور شد: شروع بکار این واحدها با رعایت پروتکل های بهداشتی، رعایت فاصله گذاری و ضدعفونی کردن سطوح انجام خواهد شد.

وی از پایان فعالیت بیمارستان صحرایی سپاه در بیمارستان رازی نیز خبر داد و افزود: از  ۲۰فروردین نیز دو بیمارستان در شرق گیلان شامل بیمارستان لاهیجان و لنگرود برای بیماران کرونایی در نظر گرفته خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.