مسابقه فرهنگی «لطفا به‌روز باش» به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

مسابقه فرهنگی «لطفا به‌روز باش» برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، این مسابقه با هدف آگاهی دهی مخاطبین با فضای مجازی و بیان راهکارهای استفاده درست جوانان و نوجوانان از آن به همت اداره تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی طراحی شده و با محوریت بارگاه منور امام هشتم(ع) برگزار می‌شود.
سوالات این مسابقه فرهنگی برگرفته از کتاب «لطفا به‌روز باش» از سری محصولات فرهنگی اداره تولیدات در قالب پرسش‌های چهارگزینه‌ای تهیه و در اختیار علاقمندان گذاشته شده است.
مهلت شرکت در این مسابقه یک ماه پس از دریافت کتاب مذکور است. قرعه‌کشی از بین پاسخ‌های صحیح به صورت روزانه انجام می‌شود و نتیجه آن از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۰۲۲۲۲ به اطلاع برندگان می‌رسد. به برگزیدگان این مسابقه جوایز فرهنگی و متبرک از سوی آستان قدس رضوی اهدا خواهد شد.
دانلود رایگان از طریق مراجعه به سایت حرم مطهر رضوی به آدرس haram.razavi.ir (بخش مسابقات)، دانلود رایگان از طریق مراجعه به سایت رسمی ارائه محصولات فرهنگی حرم مطهر امام رضا علیه السلام به آدرس archive.razavi.ir، دانلود رایگان از طریق مراجعه به کانال تولیدات فرهنگی حرم مطهر رضوی در تمامی پیام رسان های ایرانی به آدرس  @razavi_tv و دانلود رایگان از طریق مراجعه به بخش (انتشارات زائر رضوی) در نرم افزار موبایلی طاقچه روش‌های دریافت کتاب «لطفا به‌روز باش» است و علاقمندان می‌توانند پس از دریافت مطالب و مطالعه آن در مسابقه مذکور شرکت کنند و  با ارسال پاسخنامه به سامانه پیامکی یکی از برندگان این حرکت فرهنگی باشند.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.