همدان - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: ادعیه و زیارت‌نامه‌ها در ایام شیوع ویروس کرونا در اماکن مذهبی و بقاع متبرکه از طریق بلندگو پخش می‌شود و امکان حضور مردم وجود ندارد.

ادعیه و زیارت‌نامه‌ها در اماکن مذهبی از طریق بلندگو پخش می‌شود

به گزارش قدس انلاین ، حجت الاسلام رضا حاجی زین‌العابدینی با بیان اینکه اوقاف و امور خیریه استان همدان در ایام شیوع کرونا بر اساس نیات واقفین خیراندیش، نسبت به مقابله با کرونا اقدام کرد، یادآور شد: از محل موقوفات بسته‌های مواد غذایی، شوینده و مواد ضدعفونی‌کننده تهیه شده که با هماهنگی مراکز بهداشت و درمان بین نیازمندان در حال توزیع است.

وی افزود: با توجه به اهمیت ماندن افراد در خانه، اقلام در تمام شهرستان‌های استان، در درب منزل تحویل خانواده‌های نیازمند شد.

حاجی زین‌العابدینی با بیان اینکه اماکن مذهبی استان و بقاع متبرکه استان در اوایل شیوع این ویروس با ضدعفونی مداوم و رعایت اصول بهداشتی میزبان مردم بودند، اظهار کرد: در ایام فعالیت این اماکن، توزیع هرگونه نذورات و مواد غذایی ممنوع بود و بر اساس دستورالعمل‌ها تمام این مراکز تعطیل شدند و تا این تعطیلی تا اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا ادامه دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: ادعیه و زیارت‌نامه‌ها در ایام شیوع ویروس کرونا در اماکن مذهبی و بقاع متبرکه از طریق بلندگو پخش می‌شود و امکان حضور مردم وجود ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.