۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
کد خبر: 699576

«جی. کی. رولینگ» خالق هری پاتر اعلام کرد که پس از دو هفته تحمل علائم و نشانه‌های ابتلا به بیماری کووید– ۱۹، اکنون به‌طور کامل بهبود یافته است.

خالق هری پاتر از کووید–۱۹ جان به‌در برد

به گزارش قدس آنلاین، رولینگ در صفحه شخصی توییتر خود نوشت: هرچند آزمایش کرونا را انجام نداده ام، اما طی دو هفته گذشته، همه علائم کووید– ۱۹ را داشته ام.

وی همچنین با پخش ویدئویی از تکنیک تنفس، گفت که از این روش برای مدیریت علائم خود به توصیه همسرش که پزشکی در انگلیس است، استفاده کرده است.

رولینگ افزود: کاملا بهبود یافته ام و می خواهم تکنیکی را با شما سهیم شویم که توصیه پزشکان است و هیچ هزینه و عوارض جانبی ندارد، اما می تواند به شما و عزیزانتان کمک شایانی کند، همانطور که به من کمک کرد.

وی که ۵۴ سال سن دارد با کتاب هری پاتر و فیلم های ساخته شده از آن، میلیون ها طرفدار از سراسر جهان برای خود دست و پا کرده است. وی، جدیدترین سلبریتی ای است که خبر بهبودی اش از بیماری ناشی از شیوع ویروس کرونا را اعلام کرده است.

رولینگ هفته گذشته اعلام کرد که کتاب هری پاتر و سنگ جادو به صورت کتاب الکترونیکی و کتاب صوتی و رایگان در سراسر جهان منتشر می شود تا نقشی در کمک به والدین و معلمان برای سرگرم کردن کودکان داشته باشد.

شماری از سلبریتی ها به بیماری کووید–۱۹ مبتلا شده اند. در این فهرست بلندبالا از سلبریتی های مبتلا شده به کرونا نام تام هنکس و ادریس البا هنرپیشگان آمریکایی و انگلیسی، پینک خواننده پاپ آمریکایی و پرنس چارلز وارث تاج و تخت انگلیس دیده می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.